Steinvakt Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Vi bør nesten ikke være mer enn 8 stk. Vi må ha et øvningsrom Vi må ha auditions Jeg er med for å være dommer! Det må nesten Samebror også være siden han er trådstarter Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg er med for å være dommer! Det må nesten Samebror også være siden han er trådstarter Så du skal sleipe deg med i bandet bare fordi du melder deg som dommer? Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 eg kan godt spille på tuba eige!! viss de trengs ka eg godt spille på blokkfløyte,piano og spille på kjøkken utstyr slik som kristopher Schau gjør med hurra torpedo Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 jeg kan ta triangel på rette tidspunkt xD i tillegg til å være manager for bandet Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg kan spille trommer og piano/keyboard, samt litt gitar..! =) Lenke til kommentar
binko Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hvor er dette snakk om? Er det et seriøst band, eller snakk om enda et "superdudes w/ watermelonsquish" som synger om appelsinbåter og grilldressfarger? Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hvis det blir delvis serilst og det er litt The Killers stil, da tror jeg jeg har en kjangs på vokal:) Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg kan spille piano/keyboard. Har erfaring fra et fjortis-band der vi spilte én sang:D Som var? Lenke til kommentar
redsword Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 jeg har 13 år's erfaring med Saxofon Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Kanskje vi bare skal lage et symfoniorkester bestående av alternative instrumenter? Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Kom på at jeg kan spille Piano også. Kan også Basic trommer og bass, men har lite erfaring med spilling av de to sistnevnte. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 skal vi snart få gjennomført dette eller bare oppsumere hvem som kan spille hva? Lenke til kommentar
redsword Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 litt langt for meg å dra da siden jeg bor her i Kristiansund. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 man kan vel lage flere band, et som holder til i Bergen omegn, et i Oslo omegn, et i Trondheim omegn, et i Tromsø omegn og et i Kristiansand omegn. Viss det er intreserte i alle disse stedene Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 blir med bergensergjengen da Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Bor en halv time unna Oslo. Er vel med der, jeg da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå