Laughing Madcap Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Carl Hagen ville tatt selvmord Lenke til kommentar
Dragonforce99 Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Mange misforstår kva eg vil fram til. Gi eit scenario for DAGLEGLIVET som eg har ramsa opp nokon eksemplar på i fyrsteposten. Eg er einig med dei som seier at dagleglivet ikkje ville vori forandra i stor grad, men nokre preg ville vi hatt. Feks spisevaner, mindre gris etter ønske frå brukarane, koranlesing i "KRL/IRL", arabisk som språkfag i ungdomsskulen og vidaregåande. Korleis vilel kvardagen din vori dersom du alle var muslimer i Noreg idag? Endret 26. mai 2008 av Great Aftabeh Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Mange misforstår kva eg vil fram til. Gi eit scenario for DAGLEGLIVET som eg har ramsa opp nokon eksemplar på i fyrsteposten. Eg er einig med dei som seier at dagleglivet ikkje ville vori forandra i stor grad, men nokre preg ville vi hatt. Feks spisevaner, mindre gris etter ønske frå brukarane, koranlesing i "KRL/IRL", arabisk som språkfag i ungdomsskulen og vidaregåande. Korleis vilel kvardagen din vori dersom du alle var muslimer i Noreg idag? Hvor er logikken i at arabisk blir et skolefag? Svært få av de fungerende muslimske landene har arabisk som språk. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Et islamisert Norge vil bl.a. bety slutten på kvinnefrigjøringen. Altså f.eks. ingen damer i miniskjørt på Karl Johan eller bittelitten bikini på stranden. Ikke vet jeg hva andre foretrekker, men etter å ha sett "badende" muslimske kvinner i full burka i muslimske land så virker ikke denne fremtidsvarianten så attraktiv. Nå er ikke alle muslimske land homogene. I Tyrkia har det jo nå i lang tid vært forbudt med hijab når man opptrer i offentlige sammenhenger, i Marokko er det ikke forbudt men myndighetene oppfordrer sterkt til å ikke bruke det og det samme gjelder Tunisia, i Algeria tror jeg både burka og hijab er forbudt. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Sebbe: Noen fordeler må det jo være Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Carl Hagen ville tatt selvmord Eller flyttet til et annet og friere land. Hørte fra noen nordmenn som nylig var i New Zealand at de ble spurt om de ikke snart ville flytte dit nå som Skandinavia ble fyllt opp av muslimer. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Gi eit scenario for DAGLEGLIVET Vi trenger ikke hypotetiske scenarier. Finn nærmeste islamske land og ta leksjoner derifra. Stikkord er undertrykkelse, terror, konflikt, krig, menneskerettighetsbrudd osv. Er det dette du vil frem til, eller vil du at vi skal skrive særoppgave for deg? Lenke til kommentar
Dragonforce99 Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 Mange misforstår kva eg vil fram til. Gi eit scenario for DAGLEGLIVET som eg har ramsa opp nokon eksemplar på i fyrsteposten. Eg er einig med dei som seier at dagleglivet ikkje ville vori forandra i stor grad, men nokre preg ville vi hatt. Feks spisevaner, mindre gris etter ønske frå brukarane, koranlesing i "KRL/IRL", arabisk som språkfag i ungdomsskulen og vidaregåande. Korleis vilel kvardagen din vori dersom du alle var muslimer i Noreg idag? Hvor er logikken i at arabisk blir et skolefag? Svært få av de fungerende muslimske landene har arabisk som språk. Eg pratar om meir eller mindre obligatoriske, dvs som ein del av religionslæra og som valgfag, siden arabisk blir eit viktigare språk (i mitt scenario) Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Eg pratar om meir eller mindre obligatoriske, dvs som ein del av religionslæra og som valgfag, siden arabisk blir eit viktigare språk (i mitt scenario) For muslimske land som ikke har arbisk som språk, er det svært uvanlig at folk lærer seg språket bare pga. religionen. Vi trenger ikke hypotetiske scenarier. Finn nærmeste islamske land og ta leksjoner derifra. Stikkord er undertrykkelse, terror, konflikt, krig, menneskerettighetsbrudd osv. Dette blir som å si at Nicaragua er det beste eksemplet på at katolsk land. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg vil helst slippe å se for meg noe sånt. Nei, fy farao det må aldri skje! Når jeg tenker meg om så tror jeg ikke at jeg kunne sagt den første setninger, viss Norge hadde Sharia lover idag. Godt poeng, da hadde vi vært hjernevasket alle som en! Uff... Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Sannsynligvis et av de rikeste og mest sekulære av de landene med muslimsk flertall. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Yuck Fou: Høres meget sannsynlig ut Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg ser ikke bort fra at neste ukes hovedsak i nyhetene og debattprogrammer på TV, kommer til å bli snikislamiseringen av Norge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg vil helst slippe å se for meg noe sånt. Nei, fy farao det må aldri skje! Man kan nesten si at det er i ferd med å skje. Her i Norge skal vi alle være så politisk korrekte, og kan ikke si et ord imot innvandrerne, for da blir vi stemplet som rasister. Slike tilstander som blir fremstilt i denne artikkelen vil det nok begynne med. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Siden vi har flere aktuelle og aktive tråder om emnet, er denne bumpen unødvendig. Tråden stenges derfor. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg