Footy Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Heisann, for 1mnd's tid siden fant jeg frem noen helt normale strikker, tredde de rundt HD'ene mine og hang de fint opp inni kabinettet... Dette funket kjempebra. Ble kvitt alt som var av vibrasjonslyd osv.. Men her i går falt den ene ned og den andre er på vei å gjøre det samme... rett og slett fordi strikkene tørket opp og røk veldig fort.. Noen som har noen erfaring med slikt og kan anbefale noe å henge de opp med? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 O-ringer i gummi! 75-80mm, funker fint. HUsk å ha litt tykkelse og gode strips for å få det til å vare, men ellers går det bra. Tror det var petteram sin tråd som først fikk meg til å prøve dette geniale konseptet. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) O-ringer... ok Hvor får jeg kjøpt dette? Clas Ohlson eller noe? Endret 25. mai 2008 av Footy Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 O-ringer... ok Hvor får jeg kjøpt dette? Bademiljø kjøpte jeg mine hos. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Clas Ohlson har noen, men de er ikke store nok. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 sånne "penisringer" får du sikkert på jernia/clas olson osv... Lenke til kommentar
Footy Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 Da er O-Ringer innkjøpt og hengt opp... De eneste jeg fikk tak i var rimelig tykke, så sånn alt henger nå vet jeg ikke hvor mye kjøling diskene får. Vi får se hvordan det går.. Så langt funer det fint.. takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå