Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

forelsket i en jente, MEN

Gjest Guest_petter_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_petter_*

hallo..

sitter med et lite problem her jeg.. det har seg sånn at jeg er forelsket i en jente. hun er forelsket i meg.

den er jo grei.

men problemet er jo at broren til denne jenta er min beste kompis. min aller beste venn som jeg nesten ser på som en bror. ser dere problemstillingen?

jeg vil jo ikke ødelegge forholdet til han og tror ikke han vil ta det så veldig godt hvis jeg hadde blitt sammen med søstra hans ?

jeg er utroli forelska i denne jenta og vet hun er det i meg.. vi har snakket veldig mye sammen i siste der vi har snakket om følesene til hverandre..

håper dere forstår problemstilingen min.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vurdert å ta det opp med han?

evt kan både du og jenta snakke med han samtidig.

hvis han ser på deg som en bror, så vet han vel hvilken real kar du er.

og derfor at dine intensjoner overfor søstera er seriøse

Endret av Sangesland
Lenke til kommentar
Gjest Guest_petter_*
vurdert å ta det opp med han?

evt kan både du og jenta snakke med han samtidig.

hvis han ser på deg som en bror, så vet han vel hvilken real kar du er.

og derfor at dine intensjoner overfor søstera er seriøse

sant det.. men han er en ganske sinna kar.. hehe.. når det gjelder søstra si.. utroli gla i ho.. og har jo nevnt det for han tidligere at jeg er litt intrisert i søstra men da har han sagt at jeg bare kan glemme det.. har jo liksom ikke vært helt ærlig ovenfor han heller.. men snakka me han på telefon nå og sa at jeg burde snakka me han face 2 face i mårra.. håper han ikke tar det ille opp :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest Guest_petter_*

har snakket med han nå og det gikk ikke bra.. han likte ikke tanken på det.

så han vil ikke at jeg skal bli sammen med ho. selv om jeg er veldig glad i ho er jeg faktisk mer glad i kameratem min tror jeg. han har støttet meg i alt gjennom hele livet og vil ikke ødelegge noe vennskap sånt.

broes before hoes ja.. hehe :)

Lenke til kommentar

Om kompisen din virkelig er glad i deg, og i søstra si, og dere to er virkelig glad i hverandre..

Så er det veldig hensynsløst av kompisen din å stå i veien for deres lykke..

Det finnes et uttrykk i tillegg til broes before hoes, som går noe slikt som "kjærester kommer og går, venner består". MAO vil et virkelig godt vennskap tåle et forhold som kanskje er litt ukomfortabelt i starten, også om det skulle bli slutt.

Er man litt voksne av seg er det ingen problem å være kompis med exens søsken. For egen del er jeg gode venner med flere exer og x-svigerfamilier, fullstendig uproblematisk.

Lenke til kommentar
Om kompisen din virkelig er glad i deg, og i søstra si, og dere to er virkelig glad i hverandre..

Så er det veldig hensynsløst av kompisen din å stå i veien for deres lykke..

Det finnes et uttrykk i tillegg til broes before hoes, som går noe slikt som "kjærester kommer og går, venner består". MAO vil et virkelig godt vennskap tåle et forhold som kanskje er litt ukomfortabelt i starten, også om det skulle bli slutt.

Er man litt voksne av seg er det ingen problem å være kompis med exens søsken. For egen del er jeg gode venner med flere exer og x-svigerfamilier, fullstendig uproblematisk.

Enig. Han er en dårlig venn og bror hvis han ikke vil la dere bli sammen! Snakk med han igjen, og forklar hvor viktig det er for deg. Han burde i det minste gi dere en sjanse.

Lenke til kommentar

Petter, det er buddy'en din det er snakk om. Fyren som har stilt opp for deg i alle aar!

Jenter finner du overalt. Naar han ber deg om aa ikke gaa etter soestera saa respekterer du oensket til kompisen din. Det er bare snakk om en chick!

Lenke til kommentar
Gjest Guest_petter_*

hei du.. Vet han ikke har noen rett til å bestemme over oss men jeg vil jo ikke såre han for det. liker han ikke at jeg å søstra holder på vil jeg respektere det. :).. Takk for fine svar folkens..

Godt med noen fine råd når man trenger de

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...