Gå til innhold

utkast til stilren portefølje

Anbefalte innlegg

heisann! slang nettopp sammen ett lite utkast til en portefølje nå nettopp. ble egentlig ganske fornøyd med stilrenheten og fargevalget, samt typografien, men jeg føler noe mangler. hva tror dere folkenZ?

203866.jpeg

takk for alle tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Godt utgangspunkt. Liker fargene veldig godt, og menyen er kul. Men som sagt, den ser litt tom ut. En footer vil kanskje hjelpe til med å ramme inn siden din. Nå virker den litt løs.

Det jeg tenkte på var innhold, En gylden regel

Content over Design

Poenget med et design (Uansett sjanger og plattform), er at det skal fremheve innholdet.

Lenke til kommentar

Men akkurat på startsiden (index.html) til en personlig portefølje er det begrenset med hvor mye innhold man kan ha.

Men skal ikke kverulere her. Er enig at jeg også vil se siden med litt mer innhold, og ikke minst hvordan du vil løse porteføljeløsningen. Skal du ha thumbnails f. eks? Tenker altså på porteføljedelen av siden. (portefolje.html).

Lenke til kommentar

hm, har igrunn ikke noe særlig innhold ennå, bortsett fra en del bilder, som forøvrig kan sees på www.petternordhagen.moo.no om ønskelig. men takk for alle tilbakemeldinger hittil, må nesten si meg enig i det om innhold fremfor design ass.

Lenke til kommentar

Me likey ... stilrent og originalt. :)

Synes dog det ble litt tomt; hva med å lage til en footer, f.eks. en gradient nederst. Ville òg fått til noen bokser, gjerne 4-5 stk. på rekke som viser "5 siste arbeider" eller lignende - for å gi litt mer fokus på arbeidene dine, og porteføljedelen. Bare en idé. :)

Lenke til kommentar

Tips 1: Hvis nettsiden din i all hovedsak er en portefølje; vis frem porteføljen din på fremsiden og lokk brukeren til å se på dine arbeider.

Tips 2: Ikke ha en footer. Med mindre du har noe nyttig som skal inn der bør du i dette tilfellet droppe footer.

Endret av Kiman™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...