TOO TRILL Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Etter å ha hørt på elektronisk msuikk i laaaang tid, har jeg de siste månedene snubla over noen kule sanger der de blander electro med hip hop/rap. Slike sanger med herlige beats og saftig vokal er sjelden vare, hvertfall for meg. Jeg vet om Spankrock som samarbeider med flere store på electro-scenen for tiden, men andre har jeg liten kjennsakp til. Så jeg søker help her om at noen av dere vet om noen kule sanger i denne "sjangeren", det trenger ikek være orginale sanger, men også remixer der dj'ene bruker fengende "hooks". Lenke til kommentar
Mester_B Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Feadz og tepr har en del tracks hvor de bruker hiphop. Tepr spiller og i abstrackt keal agram som er mer hiphop-orientert, men inspirert av mye elektronisk, blandt annet electro. Teki latex lager hovedsaklig hiphop-inspirert electro. Han er grunnlegger av et label som fokuserer på electro/hiphop. Jeg har ikke hørt noen av banda signa der, men det kan vel være interessant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå