Sideri Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Jeg bor i en liten leilighet med kjæresten min på ca 35 kvadrat så badet er veldig, veldig lite. Dette gjør dusjen enda mindre Jeg merker ofte at når jeg står i dusjen, et stykke unna dusjforhenget, vil dusjforhenget "lene" seg mot meg? Det er umulig og skyve det vekk og... Og jeg dusjer ikke uten forheng for da blir alt på badet våt oen som oppleer det samme eller vet hvorfor dette skjer? Lenke til kommentar
Teig Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Forhenget blir vått på innsiden, ergo det blir tyngre enn utsiden = det vil lene seg mot deg. Endret 25. mai 2008 av hakhag Lenke til kommentar
FlatBeat Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 når du dusjer, varmer det varme vannet opp luften i bånn av dusjen, luften stiger og siden det ikke kommer noe ny luft inn, blir det et lite vakuum som får dusjforhenget til å bevege seg mot veggen. prøv å ha en del av dusjforhenget fri fra veggen, så vil det bli der det er. kan bli litt kaldere på beina, men... Lenke til kommentar
GeO Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Det med at innsiden "blir tyngre enn utsiden" er tull. Derimot finnes det flere andre teorier om hva dette skyldes, men alle ser ut til å ha med luftstrømninger å gjøre. Les mer om Shower-curtain effect på Wikipedia. Lenke til kommentar
Sideri Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2008 Tenke meg det var noe sånt ja Takk Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Da råder jeg deg til og kjøpe dette. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Da råder jeg deg til og kjøpe dette. Haha den var rå da Lenke til kommentar
Sideri Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 Hadde jeg hatt en sånn vil jeg ikke dusjet mer hjemme vertfall, med tanke på at den lener seg mot meg :S Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Ikke bare jeg som hadde problemer med å lukke øynene i dusjen etter Psycho? Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg hadde samme problemet en plass jeg bodde. Irriterte meg max at forhenget alltid kom mot meg under dusjing. satte 1,5 flaske med vann i ene hjørnet av dusjen , dermed kom aldri forhenget mot meg mer Lenke til kommentar
Ms-Me Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 ææææææææææææææææsj. Hater ekkelt, kaldt, klissete, dummete dusjforheng som skal lime seg inntil kroppen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå