Edstro Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Hei. Jeg vett ikke om dette er standard på alle tippeliga kamper eller ikke. Jeg var på kampen idag mellom viking og brann. Før kampen startet. Drar det ut noe med tippeliga logo på og vifter med det. Å da spiller det enn slags musikk. Før kampen er igang. Hva heter den? Sikkert et litt dumt spørsmål men bare lurer. Endret 25. mai 2008 av eddielie30 Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2008 Nå har jeg funnet ut at den heter Tippeligahymnen. Trenger bare en link jeg kan laste den ned ifra nå. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Den kunne faktisk jeg også tenkt meg å ha på maskina, noen som har den? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 På åråsen så spiller de "Welcome To The Jungle" Lenke til kommentar
1r9b1k7 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Fant den ikke på nett, så lastet den opp på megaupload. Tippeligahymnen Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Den der er bare en godkjent sang om den spillet over høytaleranlegget på din lokale stadion.. ^^ Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Syntes det er OK med den Tippeligahymnen som vi har rundtom på alle norske tippeliga- arenaer (?) bortsett fra på Åråsen. Men musikk ETTER scoring når hjemmelaget scorer er bare helt håpløst. Det overdøver jubelen fra tribunen, og det minner meg mer om en håndballkamp. Det var vel ikke dette tråden handlet om, men måtte bare få det ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå