tharshan Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=82599 Ser ein her så står det: Hovedkort: Asus P5E X38 SLI Socket 775 Eg har aldri hørt om dette kortet... Og aldri hørt om at X38 støttar SLI... Lurer på kor MPX får tak i det kortet.. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Lurer på om ikke det skal være mulig å kjøre SLI på det kortet med en litt - øh - kreativ BIOS. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 Likevel... Fortsatt feil hos mpx... Lenke til kommentar
SF2-Guile Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Er da ingen feil der som jeg kan se på linken ihvertfall. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 Dei har endra på det nå. Det stod P5E x38 SLI... Lenke til kommentar
ironduke Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Irriterer meg over leveringstiden til MPX. Jeg bestilte fredag formiddag to varer som var på lager. Fikk så beskjed i går om at pakken var sendt, men det er den ikke for i følge sporingslinken er ikke pakken levert i posten. Går sikkert i dag da. Men etter min mening er det rimelig treigt! Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) De sänder dig varan vardagen efter du har beställt det, och du tycker det är dåligt? I nästan alla andra länder måste man betala extra för en sånn service. Edit: 2 dagar efter seff. Tisdag i dag. Endret 17. juni 2008 av mackanz Lenke til kommentar
riroil Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg kan ikke skjønne at det er noe å klage på. De jobber jo ikke i helgen. Lenke til kommentar
ironduke Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Mulig det er jeg som er kravstor, men mange nettbutikker sender pakken samme dag når de har det på lager og bestillingen er lagt inn tidlig på dag. At pakken ikke blir sendt neste virkedag heller er treigt i våre dager spør du meg. Men men EDIT: Dvs. at det går sannsynligvis 1 uke fra jeg bestilte til jeg har pakken her. Endret 17. juni 2008 av ironduke Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Har et fint eksempel på at vi har blitt vant til slappe leveringstider her i Norge vs andre land. Jeg bestilte klær fra California på fredag kveld. De ankom Fed-Ex sine lokaler på Gardermoen søndag ettermiddag. Jeg kunne således plukke de opp der på mandag etter helgen. (Tirsdag hvis jeg hadde orket å vente på utkjøringen ) På tide å kvitte seg med søndagen som hviledag, vi skal jo snart skille stat og kirke uansett... Lenke til kommentar
ironduke Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Pakken min ble ikke sendt i dag heller ! Lenke til kommentar
riroil Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Nå er jeg enig i at det blir drøyt. At varen ligger over 2 postsendinger må bero på en feil. Foreslår at du ringer kundeservice. Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Nu må jag säga att jag förstår dig Ironduke. Rätt skall vara rätt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå