Gå til innhold

Endelig Urge på 1.5L flasker igjen!

-Shark-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er så lite kullsyre i Urge at jeg faktisk ikke ser vitsen i 1.5 liters flasker. Blir dau med en gang.

Joda, hvis man drikker den FORT går det sikkert greit...

trenger ikke drikke den fort. Sitter man f.eks med et par kompiser og ser på film, så går den lille 1.5 liters flaska rimelig fort!

Er man alene, går det fint å drikke den opp alene over en kveld, og den rekker ikke bli tom for kullsyre innen den er tom.

Står den til dagen etter er det lite futt igjen.

Lenke til kommentar
Er så lite kullsyre i Urge at jeg faktisk ikke ser vitsen i 1.5 liters flasker. Blir dau med en gang.

Joda, hvis man drikker den FORT går det sikkert greit...

Bump... Hvor fort går ikke 1.5L med brus ned når du sitter foran dataen :| ? Noensinne tenkt over det :p ???

Lenke til kommentar

eneste plassene som selger 1l cola her i bergen er vel bensinstasjoner og kiosker som gjerne tar 25kr for en flaske... og det er sånn kjip tynn plastflaske... da kjøper jeg heller halvannen liter for 19kr i en "ordntlig" plastflaske...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
With Carbos
Står det på flaskene. Noe nytt?

Carbos er vel ikke det samme som karbamid/urea/urinstoff. Dessuten så finner jeg ikke karbamid i lista over innhold.

Vann, 11 % Sukker, 2 % Maltodextrin, Kullsyre, Aromaer, Surhetsregulerende middel (E330 og E331), Appelsinråsaft [sic], (Konserveringsmiddel (E202)), Koffein, Antioksidant (E300), Farge (E160a), Stabilisator (E410)

Carbos betyr vel heller carbohydrates/karbohydrater.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...