Imaginary Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Men hvor er San São? Det var den perfekte leskedrikk! Lenke til kommentar
Endre Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Da håper jeg at det kommer 3 liters Cola flasker til Norge og Nei nei, da blir den så dau. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 jeg syntes 1.5 liters flasker er alt for mye også jeg... gi meg tilbake 1 liters flasker Er noe med det å sette en åpnet flaske cola inn i kjøleskapet igjen.. blir ikke det samme, selv om det gjerne bare går en time før jeg henter et nytt glass. Derfor er det en del cola som går til spille rett og slett fordi de enten er blitt for varm eller dau. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Utrolig digg! Hadde aldri forventa at de skulle gi etter, selv om det hadde vært dumt og la være. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Hvorfor sier trådstarter at Magnus gjorde dette alene? Endret 1. juni 2008 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 Hvorfor sier trådstarter at Magnus gjorde dette alene? Sant, endret det nå=) Var jo ikke bare han. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Gode nyheter! Kjøpte/drakk bare en 0,5-flaske på Urgedagen jeg da, men blir nok mer nå. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Da håper jeg at det kommer 3 liters Cola flasker til Norge og Nei nei, da blir den så dau. Duh, da drikker du den ikke raskt nok Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 jeg syntes 1.5 liters flasker er alt for mye også jeg... gi meg tilbake 1 liters flasker Er noe med det å sette en åpnet flaske cola inn i kjøleskapet igjen.. blir ikke det samme, selv om det gjerne bare går en time før jeg henter et nytt glass. Derfor er det en del cola som går til spille rett og slett fordi de enten er blitt for varm eller dau. Det finnes 1L cola flasker da... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Som regel selges de bare på Bensinstasjoner dessverre... og koster ca 2 kr mindre enn 1.5l flaska gjør... Lenke til kommentar
TRD4U Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Dette hadde jeg ikke fått med meg. Men er litt enig med andre her at 1,5 blir litt mye, dersom du ikke satser på en virkelig oppblåst mage. Hva med Urge på 0,33 bokser? Savner også San São, som blir etterlyst lengre oppe i tråden. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 1.5 liter går jo lett ned på en lørdagskveld. Er slettes ikke for mye, for meg iallefall. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Da håper jeg at det kommer 3 liters Cola flasker til Norge og Nei nei, da blir den så dau. Duh, da drikker du den ikke raskt nok Cola skal ikke drikkes raskt, den skal nytes. Men tråden handler vel ikke om cola, sorry. Lenke til kommentar
Osloboer Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hvilkne butikker selger Urge på 1.5 L flasker? Jeg har lett på flere forskjellige steder, men har ikke funnet noe. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hvilkne butikker selger Urge på 1.5 L flasker? Jeg har lett på flere forskjellige steder, men har ikke funnet noe. Kommer først 1. september Lenke til kommentar
zennox Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Men hvor er San São? Det var den perfekte leskedrikk! DEN husker jeg! Savner den Edit; http://www.underskrift.no/signer.asp?reg=o...&antall=217 Gogogo! Endret 9. juni 2008 av zennox Lenke til kommentar
Con Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Gleder meg!!! Bare håper de kommer på bokser igjenn og!!! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Har nesten ikke drukket Urge i mitt liv, men skal vel teste det de nærmeste dagene . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå