-Shark- Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Endelig skjedde det Urge på 1.5Liters flasker, etter at den har vært borte i 10 år fra markede klarte Magnus(edit:og sine tilhengere m.m) og overtale 'Coca Cola Company' til å begynne med det igjen! Flere enn meg som synes dette er en glede? Endret 1. juni 2008 av -Shark- Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 har ikke smakt urge på årevis, men må få smakt litt på det nå ja Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Haha, Facebook-effekten slår til igjen. Flott å se at store firmaer som Coca-Cola hører på forbrukerne. Har ikke smakt Urge på år og dag, men husker jeg likte den godt når den var mest pop på 90-tallet, så spørs om det er på tide å prøve den igjen. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2008 For meg er dette iallefall en god nyhet. Har pleid å kjøpe med meg 3-4 urge 1/2 litere på fredagene og drukket dette over helga. Selvfølgelig delt med dama eller eventuelt venner som er på besøk. Men nå sparer jeg penger og får mer for pengene Urge er desidert yndlingsbrusen min. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Jeg bryr meg filla over Urge. Det jeg syns er gledelig med dette er at Coca Cola viser engasjemant og at det kanskje smitter over på andre produsenter av andre ting. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Har det kommet? Jøss! :D Endret 25. mai 2008 av Mompen Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Det kommer vel litt senere i år, tror jeg hvertfall Men dette var en seier! Har vært med i facebook-gruppa en god stund nå Var det faktisk dette som fikk Coca-Cola til å starte produksjonen igjen? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Har det kommet? Jøss! :D Kommer i september. Og ja, ifølge artikkelen er det Facebook-gruppa som har æren for dette. Det som satte inn det endelige nådestøtet var visst at de lagde "Urge-dagen" 19. mai, og at det ble solgt ekstremt mye Urge den dagen. Endret 25. mai 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Har det kommet? Jøss! :D Kommer i september. Er det jeg også har hørt... *Gleder meg!* Lenke til kommentar
Ms-Me Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Greit det, mest overrasket at det faktisk gikk igjennom hos Cola Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 Greit det, mest overrasket at det faktisk gikk igjennom hos Cola Var jo endel tusen som meldte seg inn på Facebook gruppa om Urge på 1.5 liters flasker, og rimelig mange som kjøpte Urge for hele lommeboka den 19mai da. Så bra Coca Cola Company bøyer seg, og begynner med noe fornuftig Lenke til kommentar
Endre Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Dette har jeg venta på i 10 år. Lenke til kommentar
Vitaminbjorn Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Endelig. Urge er digg. Jeg var med i den Facebook gruppa, og den dagen man skulle kjøpe det kjøpte jeg 4 flasker ellerno'. Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Skulle ha urge i dag, men det var utsolgt,,, =/ Da skulle jeg hatt 1,5 litersflaske nå vet dere! Endret 29. mai 2008 av haakon_91 Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Da håper jeg at det kommer 3 liters Cola flasker til Norge og Lenke til kommentar
chberge Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Fantastisk gode nyheter. Har drukket ekstremt mye Urge i år, støttet på Den store Urge dagen med et par flasker mer en vanlig og er medlem av gruppen på Facebook. Det er FANTASTISK gode nyheter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå