Bruker-158599 Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Vet ikke hvor jeg skal poste så tar det her. Jeg har en Creative mp3 spiller, 4GB. Noen ganger stopper den midt i sangene, det skjer hvis jeg hører på en sang flere ganger. Jeg har prøvd å feilsøke den, men det hjelper ikke. Noen som kan hjelpe meg ? Endret 30. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Dette har nok ingenting med Foto og Video å gjøre... Let etter en annen kategori du. Er sikkert egen en for mp3spillere. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Prøv denne forumavdelingen. Tom Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Bærbart (MP3-spillere, CD-spillere osv) Har den harddisk? Isåfall kan den kanskje være litt sliten? Da er det nok reparasjon (på garantien) som er eneste løsning. Men du kan kanksje formatere/oppdatere firmware og se om det hjelper. Kanskje du kan få hjelp på Anything But iPod-forumet. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå