TheSleepwalker Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 På sport 1 har de et tilbud på shimano forcemaster stang + shimano exage snelle til 999,-. Sjøfiske-komboen er forcemaster 270MH(tror jeg) 15-40 gram og Exage 4000 RA snelle. Er dette tilbudet bra.? Omtrent hvor mange % avslag er dette?(er vel omtrent 50%.) Stang å snelle å anbefale? Bestmaster stang blir ikke før etter denne(hvis ikke konge tilbud:P) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Har ikke hørt noe om denne forcemaster men vet at det nå er tilbud på beastmaster (10fot 3-15gr) og sienna fb sneller til 1299kr på skittfiske.no. Svogeren kjøpte denne stangen alene til 1200kr forrige dagen i butikken og er knall fornøyd med denne. Kastet litt med den og den er bare nydelig å kaste og kjøre fisk på. Beastmasteren er også kjent for å tåle juling som bare det. Link til tilbude: http://www.skittfiske.no/aspx/produkt/prdi...aspx?plid=46999 Eg skal selv kjøpe meg speedmaster 10fot 5-20gr på samme nettbutikk der den er satt ned til 1399kr. Edit: Så nå at det var sjøfiskestang du skulle ha. Eg foretrekker litt mykere stang selvom eg fiske i sjøen men 3-15gr blir kanskje i det mykeste laget? Endret 26. mai 2008 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Agdars.no har mange gode tilbud og Agdar selv er en trivelig kar Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 Har ikke hørt noe om denne forcemaster men vet at det nå er tilbud på beastmaster (10fot 3-15gr) og sienna fb sneller til 1299kr på skittfiske.no. Svogeren kjøpte denne stangen alene til 1200kr forrige dagen i butikken og er knall fornøyd med denne. Kastet litt med den og den er bare nydelig å kaste og kjøre fisk på. Beastmasteren er også kjent for å tåle juling som bare det. Link til tilbude: http://www.skittfiske.no/aspx/produkt/prdi...aspx?plid=46999 Eg skal selv kjøpe meg speedmaster 10fot 5-20gr på samme nettbutikk der den er satt ned til 1399kr. Edit: Så nå at det var sjøfiskestang du skulle ha. Eg foretrekker litt mykere stang selvom eg fiske i sjøen men 3-15gr blir kanskje i det mykeste laget? Forcemaster er den billigste av shimanos master-stenger. Tror det er den første versjonen av beast master eller no. Skal ha en på 15-40 gram. perfekt til mitt fiske. liker en solid stang ettersom jeg noen ganger driter i å bruke bremsen. Den stanga jeg har foreløpig kosta 600,- en abu Enticer plus. Den har både pilke og kaste-tupp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå