Cubicle Dude Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Mange derute ER veldig flinke, men - MEN: Må si at jeg er dritt lei av folk som aldri / sjelden gir tilbakemelding på sitt problem. La meg forklare: Type A: Trenger hjelp- Oppretter spørsmål- Får svar, men gidder ikke svare / eller gi tilbakemelding på løsning som fungerte eller rett og slett har hoppet av tråden! Så til dere dimlinger derute ( føler du deg truffet? Ja, da mener jeg deg også). Gidder du å spørre om hjelp, så er det helt vanlig høflighet å svare på hjelpen man får. Utdype problemstillingen om noe spør om dette. Får du løst problemet ditt? Gi da en tilbakemelding til hva løsningen var! Er fryktelig irriterende å ha hjulpet en som har løst problemet, men som ikke gir tilbakemelding på løsning! Det er også til hjelp for andre med samme problemstilling. Bruker du/dere en løsning dere finner på hw, så legg igjen et svar på at dette fungerte for meg! Selv om dere ikke deltok under diskusjon/feilsøket. Da er det enkelt for andre brukere å lete gjennom løsninger og datoer! Man kan da se at en løsning fra 2005 fremdeles fungerer i 2008! Moderator. Er ikke sikker på at dette er plassert i riktig kategori. Beklager om så er tilfelle! Endret 25. mai 2008 av Master Chiun Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Tror denne er ment for forumet og ikke hardware.no så den flyttes til kategorien 'Tilbakemeldinger om forumet' Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Mange derute ER veldig flinke, men - MEN: Må si at jeg er dritt lei av folk som aldri / sjelden gir tilbakemelding på sitt problem. La meg forklare: Type A: Trenger hjelp- Oppretter spørsmål- Får svar, men gidder ikke svare / eller gi tilbakemelding på løsning som fungerte eller rett og slett har hoppet av tråden! Så til dere dimlinger derute ( føler du deg truffet? Ja, da mener jeg deg også). Gidder du å spørre om hjelp, så er det helt vanlig høflighet å svare på hjelpen man får. Utdype problemstillingen om noe spør om dette. Får du løst problemet ditt? Gi da en tilbakemelding til hva løsningen var! Er fryktelig irriterende å ha hjulpet en som har løst problemet, men som ikke gir tilbakemelding på løsning! Det er også til hjelp for andre med samme problemstilling. Bruker du/dere en løsning dere finner på hw, så legg igjen et svar på at dette fungerte for meg! Selv om dere ikke deltok under diskusjon/feilsøket. Da er det enkelt for andre brukere å lete gjennom løsninger og datoer! Man kan da se at en løsning fra 2005 fremdeles fungerer i 2008! Moderator. Er ikke sikker på at dette er plassert i riktig kategori. Beklager om så er tilfelle! Enig med deg. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg tror de fleste er enige om dette, men det å snu disse holdningene er rimelig vanskelig for et forum som dette. Hvordan tenker du at det kan løses? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Eg óg er einig, men det er vel vanskeleg å gjere noko med det. Ein kan jo gjere det til ein vane, at om ein svarer på eit spørsmål, so ber samtidig ein trådstartar kome med tilbakemelding om forslaga fungerte (på ein hyggjeleg måte). Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Ja, må si meg enig i deres innspill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg