kozzo Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Jeg la ikke for så lenge siden et emne om hjelp med min 9800GTX Jeg la samtidig også noen bilder og der svarte noen at skjermkortet hadde tatt kvelden. Da jeg slo på pcen igjen ista så ALT som til å fungere PERFEKT, men etter kort tid så begynte stripene å komme og til slutt krasjet windows. Jeg lurer om at HK asus 5 e sli kanskje har skylden? Kanskje med bios eller at HK og skjermkortet ikke kommer godt overens. Jeg har nok strøm 650watt corsair..så tror ikke at det skyldes det. Eller hva synes dere? Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Sjekket du temp på skjermkortet mens du var der? Lenke til kommentar
kozzo Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2008 Nei..vett ikke hvordan man gjør det helt heller. Men hadde forventet at komplett hadde gjort det. Den virket ikke etter en dag, testet den idag så virket den så etter bare 10 min begynte stripene og krasjet å komme igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå