Gjest Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Lurer på om det er noen her som har spilt COD4 eller lignende spill på en DELL pc, og hvordan du har opplevd spillet på nettopp denne Dell PC-en? Kjører du høy grafikk osv? Jeg vurderer nemlig å skifte ut PC-en jeg har mot en Dell Lenke til kommentar
meeg Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Merke på PC-en har ingenting med hva slags spill-opplevelse du har med maskinen. Samme om den heter HP, Dell, Fujitsu-Siemens eller Lenovo. Det er komponentene maskinen er satt sammen av, og spesielt skjermkortet som avgjør hvor bra en PC er. Har du litt mer detaljer på den Dell maskinen du tenker på, kan du sikkert får et svar her om den egner seg til CoD4. Endret 25. mai 2008 av meeg Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Disagree. Om den heter HP er det best å styre unna. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Poenget er jo at jeg ikke vet hvilken Dell pc jeg skal kjøpe. Jeg leter etter folk som har gode erfaringer med å spille spill slik som COD4 med hvilken som helst Dell pc, if you catch my drift Lenke til kommentar
meeg Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 En hvilken som helst (Dell, HP eller selvbygget) maskin med en Core2Duo prosessor, min. 2 Gb minne og minimum ATI 3870 eller Nvidia 8800GT skjermkort spiller glatt CoD4 i høy oppløsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå