Gå til innhold

Enda en på forumet som trenger ny mobil.

Anbefalte innlegg

Da har jeg ødelagt mobilen min, og trenger en ny. Jeg har mildt sagt ikke peiling på mobilene som er ute nå for tiden, og håper at noen vennlige forumbrukere kan oppdatere og hjelpe meg litt.

Før hadde jeg en Sony Ericsson W610i, som jeg var veldig fornøyd med. Jeg trenger ikke en telefon med mye ekstra tilbehør og slikt, men sier ikke nei takk til et ok kamera og en god musikkavspiller. Brukes for det meste til å skrive meldinger og ringe.

På forhånd takk. =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei Sapientia,

en ny Walkman-telefon fra Sony Ericsson må vel være midt i blinken? Da kan du bruke samme tilbehør og lader som du har fra før, og du kjenner garantert igjen menyene. Sony Ericsson W580i, W350i og W380i er greie telefoner hvis du ønsker en enkel og grei telefon, mens W890i kan være aktuell om du vil gå litt opp i pris og samtidig få en litt bedre skjerm og et noe bedre kamera.

mvh

Pål Berge

Lenke til kommentar
Da har jeg ødelagt mobilen min, og trenger en ny. Jeg har mildt sagt ikke peiling på mobilene som er ute nå for tiden, og håper at noen vennlige forumbrukere kan oppdatere og hjelpe meg litt.

Før hadde jeg en Sony Ericsson W610i, som jeg var veldig fornøyd med. Jeg trenger ikke en telefon med mye ekstra tilbehør og slikt, men sier ikke nei takk til et ok kamera og en god musikkavspiller. Brukes for det meste til å skrive meldinger og ringe.

På forhånd takk. =)

T650i evt W890i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...