Gå til innhold

Lyden svikter på bærbar

Anbefalte innlegg

Hei,

har en ASUS G1s hvor det har vært et par problemer i det siste.

Det startet slik:

Skulle koble pc til TV med S-video og audio.

Så ble det ikke noe lyd på stereoanlegget. Aldri opplevd før. Tok kabel inn og ut et par ganger. Ikke noe skjedde. Så virka det plutselig.

MEN, etter det kom problemene. Da er det ikke lyd i pc-høyttalerne lenger. Skjønte ikke noe. HAr siden funnet ut at jeg kan skru volum helt ned, og så opp. Så funker det. Dette må jeg gjøre etter hver oppstart. Men nå går ikke det heller. Lyden blir borte om jeg ikke spiller lyd på et par minutter.

Noen som har en løsning?

Den porten som jeg kobler inn audio/øretelefoner registrerer ikke lenger at pluggen går inn / ut. DEt ga den beskjed om før. En plugg er koblet til / koblet fra. Når jeg setter i øretelefoner, virker de med en gang. Skjønner ikke en skit.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

har en ASUS G1s hvor det har vært et par problemer i det siste.

Det startet slik:

Skulle koble pc til TV med S-video og audio.

Så ble det ikke noe lyd på stereoanlegget. Aldri opplevd før. Tok kabel inn og ut et par ganger. Ikke noe skjedde. Så virka det plutselig.

MEN, etter det kom problemene. Da er det ikke lyd i pc-høyttalerne lenger. Skjønte ikke noe. HAr siden funnet ut at jeg kan skru volum helt ned, og så opp. Så funker det. Dette må jeg gjøre etter hver oppstart. Men nå går ikke det heller. Lyden blir borte om jeg ikke spiller lyd på et par minutter.

Noen som har en løsning?

Den porten som jeg kobler inn audio/øretelefoner registrerer ikke lenger at pluggen går inn / ut. DEt ga den beskjed om før. En plugg er koblet til / koblet fra. Når jeg setter i øretelefoner, virker de med en gang. Skjønner ikke en skit.

Hadde et lignende problem på min fujitsu siemens amilo a1630 som lyden begynte og skurre på og så ble den helt borte. Viste seg og være hardware feil. Så jeg fikk ny pc. Dette høres også ut som noe lignende. prøv og avinstalere driverne til lydkortet og installer de nyeste.. fungerer ikke det ta kontakt med supporten for din pc..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...