Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

lei av det... slik det er nå..

Gjest Guest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Bud, dette her kan være mye og men. Dere har hatt en pause på 1, 5 måneder. I den perioden vet du ikke hva hun har drevet med, fått øye på en annen, kanskje (tenker da han på festen jeg da, selv om du så han for første gang på festen), hatt seg med andre osv. Hva var grunnen til at hun ville tilbake til deg egentlig? Ransk deg selv, er du ute etter å ha henne som bare kjæreste eller vil det komme et samboerskap ut av dette forholdet. I så fall er hun et samboereksemplar, osv? Skal du /hun studere, avstandsforhold? Slik du beskriver henne hadde jeg ikke hatt noe som helst med dette kvinnemennesket å gjøre. Du kan eventuelt lese post nr 17 i denne tråden, en del likheter.

Du vet, av og til er det vanskeligt å forstå hvorfor enkelte mennesker oppfører seg slik mot folk de er/var glad i. Er nesten så den personen er et helt annen menneske som man aldri har kjent før i livet. Mye tyder da på at disse ikke er ment for å være sammen, uansett hvor mye man snakker sammen om problemene.

Du høres ut som en slill fyr som vil gjøre alt for damen din. Hun har sikkert innsett dette for leneg siden og føler kanskje en vis makt over å vite at du gjør alt for henne selv når hun oppfører seg slik mot deg. Ikke tro et ENESTE sekund på at hun ville gjøre noe slikt for deg hvis du hadde begynt å holde på slik som hun har gjort/gjør.

MEN!

Hvis du virkelig elsker damen og du mener hun er noe å satse på videre, ta henne med ut på steder dere ikke har vært før, og finn på noe helt annen, noe dere ikke har gjort før. Siden dere prøver på nytt så ikke prøv å gå tilbake til the same old, med engang, men gi det litt tid ved å gjøre andre ting.

Her har du misforstått litt.. vi hadde "pause" over en litt lengre tid.. meen, vi var på en måte sammen som vi er nå gjorde alt det samme.. bare ikke offisielt.. så for 1,5 måned siden ble vi sammen igjen etter denne "pausen".. Hadde hun hatt noen andre i denne tiden hadde jeg merka det.. Og hun hadde sagt det.. Jeg hadde uansett fått vite det av veninna hennes som er veldig god venn med meg.. Som syns synd på meg akkurat nå!!

Fikk ikke kysse henne heller idag, hun bare snudde seg vekk..

Uten forklaring?

Det er ikke akseptabelt, mener nå jeg.. Og det er hvertfall et soleklart tegn på at noe er feil.

Personlig ville jeg helst tatt sånt ved roten umiddelbart, istedet for å gå og la det gnage som du gjør nå. Rett og slett sagt

"Nei, du skal ikke på noen hyttetur før jeg har fått noen svar. Du oppfører deg råttent, og jeg vil ha en slutt på det, på ene eller andre viset. Jeg gidder ikke gå å tenke på det lenger, så du får komme inn og prate ordentlig ut.

Eller du kan dra, men da kan du droppe å komme tilbake."

Første gang spørte jeg, så sa hun at hun ikke følte for å kysse meg da.. Men andre gang gidde hun meg kun en klem når hun stakk, til vanlig hadde det vært et kyss. Jeg har jo ikke sagt til henne jeg vil snakke med henne.. Spørte kun om hun kunne komme inn litt..

Tror ikke hun har noen aning om at jeg sitter hjemme full av tanker og drikker ut sorgen...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vanskelig for meg å si noe konkret, men det med lekser var bare ett eksempel men f.eks at du spiste, var ute i hagen, var i stua og så på tv men mobilen var i rommet ditt. Er helt sikker på at du klarer å finne på noe.

Denne virker nok skal du se. Skjer meg hele tiden at jeg glemmer mobilen mens jeg er ute med bikkja i 5 korte minutter og når jeg kommer inn igjen er det et par ubesvarte anrop.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Har ikke gidd lyd fra meg idag..... Ikke hun heller (som vanlig....) :roll:

Har vært rett før jeg har ringt henne noen ganger idag...

Er sikker på at hun ikke gir lyd fra seg imorgen.. så lurer på om jeg skal eller ikke..!

Lenke til kommentar

Når hun oppfører seg som hun gjør, synes jeg det er rart hun i det hele tatt er sammen med deg. Det er jo aldeles ikke sånn ting skal foregå i et forhold!

Om hun ikke ringer i morgen, så syns jeg du burde ringe henne og si at du har lyst til å prate med henne om det. Det viktigste, som jeg snakket om litt tidligere, er kommunikasjon. Har dere ikke det kommer dere ingen vei.

Håper for din del at dette løser seg på en god måte! :)

Lenke til kommentar
Gjest Gjestlalal2

Lukter brake up, har opplevd det samme. Jeg ble sittende igjen som "taperen" etter mye om å men. Jeg ville egentlig ikke ha ho tilbake, men så bynte ho å tjase om alt det brae vi hadde osv osv. Selvfølgelig måtte jeg få følelsene tilbake for ho. Plutselig var det ho som ikke ville, og jeg ble sittende igjenn knust. dritt az

Dump ho, life goes on. Hadde ikke takla hadd en sånn kjæreste iallefall. SKal med dame når det blir en byrde for deg å være sammen med ho? :-\

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Nå er det slutt... Eller... Hun trengte tid for seg selv til å finne ut av ting, trodde ikke hun ville ha noe forhold akkurat nå.. Og jeg kunne se på det som en pause så tok vi det gradvis..

Vet ikke hva jeg skal gjøre.. Hvor jeg skal gjør av meg, om jeg skal ta den flaska foran meg, eller gi faen i den for hennes skyld..

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Mja, problemet er jo at jeg elsker henne..

Jeg tar det gradvis, gir henne litt tid.. savner hun meg ikke innen kort tid, såå gir jeg faen..

Hun tok faktisk dette litt tungt selv, og det startet med at hun fortalte at veninna hadde vært ute med brøboksen (kjeften), får felles venn som jeg snakka med.. Trodde jeg kunne stole på henne, men faen er jeg dum? De er jo beste veninner!!

Lenke til kommentar

Virker nesten ikke som om hun har gjort det på lenge og har bare utsatt å slå opp bare fordi det er vanskelig, og derfor bare prøvd å unngå deg. Jeg har forståelse for at du elsker henne fortsatt og syns du kanskje burde fortsette med det. Men det å sitte hjemme og deppe vil verken deg eller forholdet godt. Derfor hold motet oppe og gjør gøye ting!

Endret av Blåbær
Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Er ikke sikker på hva hun føler for meg jeg, men forholdet har aldri vært stabilt.. Aldri snakka skikkelig sammen om forholdet, var for et år siden mye sjalu, snakka med vennene hennes (skjønner ikke hvorfor jeg gjorde det denne gangen, veninner lurer ting ut av deg :roll: )

Ble jo enige om å ta alt på sikt igår, at hun bare ikke ville være i et forhold nå og at vi fikk se hva som skjedde.. Regner da med at viss hun ikke mister følesene helt for meg kan det ordne seg.. Men kommer ikke akkurat til å sitte å vente på det heller, men det er nå en trøst..

Hun var her idag også, hadde det faktisk litt gøy sammen uten at det skjedde noe som ikke burde skjedd.. :)

Men jeg sitter ikke bare hjemme og depper.. Trener, er med kompiser og i helga skal jeg drikke til jeg ligger!!!

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Joda... Har det fint idag =) Sikkert for jeg har vært med henne. Og jeg legger meg ikke ned for å dø uten å gi henne en sjangs til å være litt for seg selv å tenke ut hva hun vil.. Sier selv hun ikke er klar for noe forhold akkurat nå, men det vil jo vise seg etterhvert.. Om jeg klarer å gi henne litt pusterom da, savner hun meg veldig er det jo et tegn på at hun kanskje burde jobbe litt for å ha et forhold med meg. Time will show. Å jeg merker jo fort om hun har kommet over meg, og da er det på tide å "jakte" etter en ny en... Kommer nok ikke uansett til å gå inn i noe forhold med det samme, så jeg kan la den tiden gå for vår skyld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...