Phoenix) Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Jeg har et GF kort i maskina akkurat nå, og om noen minutter kommer det nye GF kortet mitt. Detonator 41.09 er installert på maskina nå, og det er den samme driveren som det nye kortet skal bruke. Så spørsmålet mitt er om jeg trenger å formatere disken? Jeg vet at det er anbefalt... men når jeg skal bruke den samme driveren som allerede er installert? Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Du må nok slette driveren og legge den inn på nytt, fordi det ikke er like kort. klokkefrekvens osv.... Det kan jo hende du må formatere med tanke på hvor glad windows er i å ha TOTAL kontroll på hva som er i maskina. Men du kan jo prøve å bare slette driverene, og legge inn igjen. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Holder med å avinstallere driveren. Går nok så fint så (gikk ihvertfall fint hos meg for noen måneder siden) Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 funker fint å bare reinstallere driveren. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Er som regel når du skifter hovedkort du må reinnstallere windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå