-Just-Me- Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Jeg har fått til å kople ps3 til psp og styre ps3 fra pspen. Men hvordan kan jeg for eksempel styre pspen fra ps3en (hvis det går da). Også ta over bilder ol fra ps3 til pspen. Hvordan gjør jeg det? Kanskje idiotisk spm siden e har egentlig fått de kobla sammen xD bare at jeg kan få ting fra psp til ps3 ikke omvendt noen svar? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Jeg har fått til å kople ps3 til psp og styre ps3 fra pspen. Men hvordan kan jeg for eksempel styre pspen fra ps3en (hvis det går da). Også ta over bilder ol fra ps3 til pspen. Hvordan gjør jeg det? Kanskje idiotisk spm siden e har egentlig fått de kobla sammen xD bare at jeg kan få ting fra psp til ps3 ikke omvendt noen svar? For det første det går ikke ann å styre pspen fra ps3en og hvis du skal ha bilder, musikk osv, over på pspen så må du koble den til ps3en også bare kopiere det du vil over Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg har fått til å kople ps3 til psp og styre ps3 fra pspen. Men hvordan kan jeg for eksempel styre pspen fra ps3en (hvis det går da). Også ta over bilder ol fra ps3 til pspen. Hvordan gjør jeg det? Kanskje idiotisk spm siden e har egentlig fått de kobla sammen xD bare at jeg kan få ting fra psp til ps3 ikke omvendt noen svar? For det første det går ikke ann å styre pspen fra ps3en og hvis du skal ha bilder, musikk osv, over på pspen så må du koble den til ps3en også bare kopiere det du vil over ok da haha xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå