Balleknekkern Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Jeg skal ha nytt HK nå, det jeg har begynner å sreike. Men det jeg må ha er et HK som jeg kan kjøre sli på, fint om det overklokker greit og, er ingen super overklokker så ikke veldig viktig.Hovedkortet må støtte ddr2 minne. Har og hørt at man ofte må reinstalere windows når man sjifter HK noen som har en fin guide om hvordan å forhindre dette? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Man bør reinstallere windows når man bytter hovedkort, dette grunnet drivere kan lage krøll. Så er nok ikke mye du kan gjøre for å forhindre dette. Lenke til kommentar
Balleknekkern Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2008 det er vel bare 780 som blir det eneste alternativet mitt? burde jeg velge mellom xfx eller evga? Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Vær klar over at Intel + nForce hovedkort ofte gir mye trøbbel. Du må trolig klote mye i BIOS for å få ett stabilt system, ser mange sliter sterkt med disse kortene og stabilitet. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå