Nidhogg Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Jepp, Bill Gates sin tarm ble filmet av ett lite fiberoptisk kamera som føres opp erektum. Filmen ble senere redigert til den versjonen som nå finnes på Windows mediaplayer.Erektum er det en blanding av ereksjon og rektum, så vik fra meg. Jeg pleier aldrig å rette på andres skrive feil, men denne var litt suspekt det var jo det som var meningen Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Jeg bruker "mplayer2", fordi den ser ikke ut som noe XP har hostet opp.Der er det også shortcutts til alt, slik at du ikke trenger å bruke musen for å styre. yay.. jeg også Me too... Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Penta må du ikke bli sjalu!! slapp av.. herr gates er ikke helt min type.. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Penta må du ikke bli sjalu!! slapp av.. herr gates er ikke helt min type.. Det er helt utrolig at jeg, homofoben selv sier: "Med de pengene er han nesten min type." Åneii.... Lenke til kommentar
durabit Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Jeg sverger til winamp. Jeg prøver å redusere antall morbide Bill-opplevelser til et minimum. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Penta må du ikke bli sjalu!! slapp av.. herr gates er ikke helt min type.. Det er helt utrolig at jeg, homofoben selv sier: "Med de pengene er han nesten min type." Åneii.... Hadde lett blitt hans bitch hvis eg fikk tilgang til pengene hans Lenke til kommentar
xthal Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 "gi meg penger baby, en bag med penger, cash til å kjøpe all den driten jeg trenger" osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå