Gå til innhold

Pervo Media Player

Arctic

Anbefalte innlegg

Uhm.. de fleste her har vel Windows media player? Ok, gjør følgende:

Start den opp, og spill av en sang. Sørg for at disse bevegelige bakgrunnene er på. Høyreklikk, Ambience - Warp

Ok, skal dette forstille en reise i tarmen eller? :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Start den opp, og spill av en sang. Sørg for at disse bevegelige bakgrunnene er på. Høyreklikk, Ambience - Warp

Ok, skal dette forstille en reise i tarmen eller?  :shrug:

Ja har den, men har aldri brukt windows media player. Bruker media senter 9.0beta (tidligere media jukebox 8.0)

Lenke til kommentar

Jepp, Bill Gates sin tarm ble filmet av ett lite fiberoptisk kamera som føres opp erektum. Filmen ble senere redigert til den versjonen som nå finnes på Windows mediaplayer.

Lenke til kommentar

Jepp, Bill Gates sin tarm ble filmet av ett lite fiberoptisk kamera som føres opp erektum. Filmen ble senere redigert til den versjonen som nå finnes på Windows mediaplayer.

Erektum er det en blanding av ereksjon og rektum, så vik fra meg.

Jeg pleier aldrig å rette på andres skrive feil, men denne var litt suspekt

Lenke til kommentar

Erektum er det en blanding av ereksjon og rektum, så vik fra meg.

Jeg pleier aldrig å rette på andres skrive feil, men denne var litt suspekt

:lol: akkurat det tenkte jeg og.. :oops:

back to topic: det er vel bill sin måte å gi litt farger til hverdagen på! kanskje han filmet sin kones kaviaråpning en sen kveld? og plutselig fikk lyst til å putte hele kameraet inni! har han kone forresten?

Lenke til kommentar

det skal forestille en halv meters pikk utstyrt med fiber blabla kamera, som leker doktor.... si "aaaaa"

hmm denna var litt tam, men men skrivd er skrivd (husker ikke hvor backspace er)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...