Gå til innhold

Legge PS3 spill på HD.

eskern

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg en PS3 i går. men jeg lurer på en ting(sikkert et dumt spørsmål).

Jeg har vert i butikker der de har PS3. og når du f.eks. går ned på spill "Temaet" på begynnelsen skal du kunne ha forskjellige spill på HD (det er vell derfor du har en sånnen HD). Hvordan "Kopierer" du inn et spill på HD. det må jo gå på noe vis...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det er vell derfor du har en sånnen HD. Hvordan "Kopierer" du inn et spill på HD. det må jo gå på noe vis..

Årsaken til at du har en sånn HD som du sier er mange;

Patching av spill, lagring av savegames, demoer, filmer, musikk, bilder, laste ned spill fra PSN.. installasjon av linux etc..

Og som de andre sier er det ikke for å lagre spill fra platen :) for det første hadde disken blitt full RIMELIG brennkvikkt, for det andre hadde det nok gjort piratkopiering lettere..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Nei, Xbox (verken den original eller 360) har ikke en slik kopieringsfunksjon. Den orginale xbox'en var svært piratvennlig, så der kunne man gjøre slikt med en chip, men MS hadde ikke noe med det å gjøre.

Lenke til kommentar
Ok. men på butikker er det mange spill du kan kjøre selv om det sikkert bare er en cd. er det fordi det bare er en demo?

Dette er demoer som enten er lagret på harddisken og ikke på cd. Slike demoer kan du laste ned via PSN Store.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...