Gjest Guest_Desperat_* Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Dama har startet på Yasmin p-piller etter et lenger opphold. Hvor lang tid tar det etter første pille før man er beskyttet mot graviditet? Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Les pakningsvedlegget som følger med alle legemidler. Der står det Lenke til kommentar
Eksempel Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Dama har startet på Yasmin p-piller etter et lenger opphold. Hvor lang tid tar det etter første pille før man er beskyttet mot graviditet? 8 dager?! Lenke til kommentar
mortania Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Utenfor menstruasjon - 7 dager Fra første menstruasjonsdag Umiddelbart Ihvertfall for Yasmin, hvis det er den opprinnelige Yasmin og ikke den "nye" Yasmin, som heter noe helt annet XD Andre merker virker med en gang uansett. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Desperat_* Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Les pakningsvedlegget som følger med alle legemidler. Der står det Ikke så vidt jeg så Utenfor menstruasjon - 7 dagerFra første menstruasjonsdag Umiddelbart Ihvertfall for Yasmin, hvis det er den opprinnelige Yasmin og ikke den "nye" Yasmin, som heter noe helt annet XD Andre merker virker med en gang uansett. Takk, men hvor står dette? Har lest gjennom enda en gang uten å finne det... Lenke til kommentar
Lubbne_Ludde Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Det står på den "lille" lappen inni, muligens på selve etiketten, men jeg tviler. Men ellers så stemmer vel det som mortania veldig bra. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Les pakningsvedlegget som følger med alle legemidler. Der står det Ikke så vidt jeg så Da må du se igjen. Det er pålagt ved lov og alle legemidler som selges her i landet har pakningsvedlegg Eventuelt kan du slå opp på www.felleskatalogen.no Der står samme info som i pakningsvedlegget. Lenke til kommentar
Sideri Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Andre merker virker med en gang uansett. Dette stemmer ikke helt. Min (synfase) tar 14(!) dager utenfor menstruasjon, og den jeg hadde før (loette) tok 7... Men regner med at det er 7 på yasmin siden du har det Endret 25. mai 2008 av Sideri Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Yasmin 21 eller 28? Helsesøster sa til meg at det var 8 dager fra første menstruasjonsdag. Funka fett for meg.. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Andre merker virker med en gang uansett. Dette stemmer ikke helt. Min (synfase) tar 14(!) dager utenfor menstruasjon, og den jeg hadde før (loette) tok 7... Men regner med at det er 7 på yasmin siden du har det Nå snakket jeg jo da utelukkende om Yasmine, ikke noen andre p piller. Yasmin 21 eller 28? Helsesøster sa til meg at det var 8 dager fra første menstruasjonsdag. Funka fett for meg.. Yasmine 21 og 28 er akkurat de samme pillene... Yasmine 28 har bare 7 ekstre placebopiller som skal hjelpe deg å huske dem/komme inn i rutinen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg