Zivole Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Okay jeg har sittet og vurdert og kjøpe meg ny pc. Vil bygge selv etc etc. Men jeg er nesten 100% sikker på at jeg mangler noe, og er usikker på om alt funker sammen så her er den: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=73630 kan noen si meg om dette vil funke bra og hva jeg mangler. Ganske sikker på at jeg mangler kjøling... Hva anbefales? Og hvordan vil denne PC-en kjøre? Takker for alle svar! P.S: mus, tastatur og skjerm trengs ikke. Lenke til kommentar
hamtidamti Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 operativsystem?? det er lurt og ha Lenke til kommentar
Tinkerer Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 All nødvendig kjøling følger med komponentene, så du er ikke nødt til å skaffe deg ekstra kjøling. Derimot kan det være greit å skaffe seg en annen CPU kjøler med tanke på støy og kjøle-egenskaper. Bruker selv bare vannkjøling, så jeg har dessverre ikke noen vifte baserte kjølere å anbefale deg. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Er det noen spesiell grunn til at du har AMD? Vis ikke så velg heller intel, intel er overlegen AMD akkurat nå. Lenke til kommentar
Zivole Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2008 Operativsystem skal jeg jo ha, det er hardware jeg lurer på . Men noen anbefaling til vannkjøling? Og vel, jeg har hørt gode ting om phenom 9850. P.S: vil alt "passe sammen"? og mangler jeg ledninger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå