Madsh Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Jeg har tenkt på det å lage en båt. En liten en i optimist størrelse, men med egne mål. Også lurte jeg på noen ting om dette. Har ikke noe erfaring med dette. Jeg har tenkt på kryssfinèr som materiale. Har noen andre ideer? Jeg har også lurt på en måte å sette det sammen på? På google er det linker som omtaler stich and glue metoden, men har ikke funnet ut hvordan denne er. Vet noen det? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 vill ikke det gå i oppløsning Lenke til kommentar
Madsh Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 vill ikke det gå i oppløsning Vet ikke jeg tror det er glassfiber remser og noe sånt man bruker Lenke til kommentar
Graute Knappstjert Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Kryssfiner er treplater som er limt sammen lagvis. Aldri hørt om noen noen kryssfinerbåt. Glassfiber er derimot et godt valg. Men hvorfor lage, når man kan kjøpe? Man må ha mye peiling for å bygge noe som er stabilt og vanntett. Lenke til kommentar
Madsh Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 Ja det er jo det, men det er bare en tanke om et prosjekt jeg kunne ha hatt Lenke til kommentar
baat94 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Eksempel på kryssfinerbåt : Jeg og min morfar som bygde den. Lenke til kommentar
Madsh Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 Eksempel på kryssfinerbåt : Jeg og min morfar som bygde den. Hvordan gjorde dere det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå