Din_Laban Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Jeg har startet et eget firma, der jeg sleger lyd iog bilde produkter. I den forbindelse trenger jeg en varebil, brukt og i prisklasse omkring 69-119 tusen. Det jeg ser etter er en bil med litt utstyr, dieselmotor, sidevindu på skyvedør på høyreside, gjerne med varmeseter, dieselvarmer AC men det er ikke det viktigste. Rust er noe jeg ikke er interessert i. Størrelsen kan være fra Opel Combo-VW Caddy, Ford Connect, og liknende. Men, så er det dette med det tekniske. Hvilke feil som plager bestemte modeller og års-serier mm. Kom gjerne med tips. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Husk du også har mulighet til å lease bil. Da slipper du tull med forsikringer, reperasjoner osv. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Skal du føre den på firmaet eller ha den privat? Er du MVA-registrert? Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2008 Blir privat. Dette er et AS. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2008 De er det mange av for tiden. Er disse plaget med noen spesielle feil? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Citroen Berlingo/Peugeot Partner er relativt kurante varebiler som er gode å kjøre og byr på få overraskelser. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Skal ikke reklamere for det jeg jobber med, men siden jeg har gode erfaringer med Partneren kan jeg trygt annbefalle den. Noe negativt med den er at den er Litt trangt for deg over 1.90. Ellers er det veldig lite kjente feil på disse og ruller og går lenge. Peugeot har heller ikke noe rust, så å si. Finnes unntak der det har skjedd noe feil etc. Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Peugeot Partner er en god og utprøvd bil. Endret 26. mai 2008 av Hachon Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Peugeot Partner er en god og utprøvd bil. What he said! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå