tomsi42 Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Vi bør vel begynne å tenke på et nytt møte, men med godvær-sikring. Tom Endret 30. mai 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Ja, og gjerne ikke halvannen måned i forveien. Kunne gjerne sett for meg noe mer natur neste gang, eller portretter. Men skal vi leie inn noe modell burde alt være mye nøyere planlagt, i tillegg til at vi må ha begrenset deltakelse. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Halloisen. Anew Grusomhetens teater On air Tomsi og Anew Flott vegg på hausmania Graffiti på hausmania Ingens gate Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Hmmm. Spilles Antonin Artauds "Grusomhetens Teater" fremdeles? Trodde det gikk av moten en gang på nittitallet... Lenke til kommentar
Anew Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Ja, og gjerne ikke halvannen måned i forveien. Kunne gjerne sett for meg noe mer natur neste gang, eller portretter. Men skal vi leie inn noe modell burde alt være mye nøyere planlagt, i tillegg til at vi må ha begrenset deltakelse. Modell av noe slag krever litt planlegging ja, det ble jo bare tull sist med Christian... Foreslår at vi evt. tar oss litt tid til å prate om det neste gang. Jeg drar gjerne på landskap/natur-jakt, men til slikt syns jeg vi drar ut på litt håpløse tidspunkter. Vi bør vel heller satse på å utnytte kveldslyset, og møtes i 18-tiden? Vi har jo plenty med biler (Tom, meg, og Storm67 om han blir med), så vi kan komme oss litt ut av byen og inn i skogen (Krokskogen?). FWIW så drar jeg til Cannes 10. juni og reiser til Svalbard dagen etter at jeg kommer hjem derfra, så jeg kan ikke i Juni. I første halvdel av Juli er jeg hjemme. PM: Hausmania er litt... sånn. Der går aldri noen ting av moten. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 He he he. Ja ja, det er jo litt stilig med de gærne franskmennene. Lenke til kommentar
Storm67 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Blir gjerne med på en tur ut i det fri jeg. Drar på ferie den 15/6, så for min del så må det bli før det, eller i slutten av juli. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Blir gjerne med på en tur ut i det fri jeg.Drar på ferie den 15/6, så for min del så må det bli før det, eller i slutten av juli. Begge deler passer for meg. Jeg hadde tenkt en foreslå en liten Bærumsrunde en ettermiddag etter jobben. Sandvika sentrum, Tanum kirke og Bærums Verk. Er det noe som frister ? Tom Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Blir gjerne med på en tur ut i det fri jeg.Drar på ferie den 15/6, så for min del så må det bli før det, eller i slutten av juli. Begge deler passer for meg. Jeg hadde tenkt en foreslå en liten Bærumsrunde en ettermiddag etter jobben. Sandvika sentrum, Tanum kirke og Bærums Verk. Er det noe som frister ? Tom Egentlig ikke... Jeg ser for meg mer natur og landskap og mindre byvandring som vi hadde sistgang. Ikke helt min sjanger. Vet du liker den veldig godt, Tom, men vet ikke med dere andre, jeg? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Greit nok. Når det gjelder natur; så er jo Krokskogen, som anew, nevnte en god ide. Før den 10.6 så passer torsdag ettermiddag og søndag ettermiddag for min del. Tom Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg begynner med kjøretimer hver torsdag. Kanse jeg kan bli med en søndag. Lenke til kommentar
Storm67 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Blir med på en bærumsrunde etter jobb jeg Tom. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Da har jeg laget en egen tråd for sommeren jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå