BigJaffa Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Hei. Eg skulle formatere pcen til ein kopis men han fant ikkje platene til pcen så eg brukte ei hp oprativsystem plate som høyrer til den eine bærbare pcen min. XP home det og. Men no har me problemer med å aktivere windows. Viker som den ikkje godtar produkt nøkkelen hans. Er det noko som veit kva vi kan gjere? Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Han kompisen din har ikke brukt nøkkelen for mange ganger da? Mener det ligger inne en slags sperre på hvor mange ganger en kan bruke den. Dere kan jo ringe microsoft automatiske produktaktiveringstjenesteting og få ny nøkkel? Tror nr kommer fram hvis dere trykker tlf/kundeservice der dere skal taste inn koden. Edit: skrivefeil Endret 25. mai 2008 av SteffenMA Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2008 Han kompisen din har ikke brukt nøkkelen for mange ganger da? Mener det ligger inne en slags sperre på hvor mange ganger en kan bruke den. Dere kan jo ringe microsoft automatiske produktaktiveringstjenesteting og få ny nøkkel? Tror nr kommer fram hvis dere trykker tlf/kundeservice der dere skal taste inn koden. Edit: skrivefeil får prøve det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå