konduktans Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Først vil jeg si at dette kan bli et meget subjektivt innlegg, men klarer rett og slett ikke å være objektiv på nettopp dette. Klokketelefoner Vi har sett en hel haug av dem. Digre, dyre og fulle av mer eller mindre unødvendige funksjoner. De fleste har omtrent 1,3" trykkskjerm, BT 1.1, et utrolig dårlig kamera og likner på noe fra en Startrek film. Det jeg ønsker meg er en liten og fin klokke uten unødvendig drit, med A2DP, bra skjerm med høy oppløsning og god lyd. Hvem av oss her i Norge ville vel ikke hatt en bitteliten klokke med f.eks en tynn og høyoppløst Samsung-skjerm, som ikke hadde kamera eller smart os eller noe annet tull, men som var en bra mediaklokke med bra batteritid, som spilte musikk og viste bilder, og også kunne ringe? Noe mer lik denne her: Iriver. Så det jeg håper å oppnå med dette lille innlegget er at kanskje noen er enige og at vi kan vise markedet at vi vil ha skikkelige mobilklokker! Emil Johansen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå