Magz Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Hei. jeg har en nokia 3510i, med netcom kontant kort. Nå jeg skal prøve å wappe får jeg opp en GPRS tilkoblings punkt utilghelig eller no. Jeg sende en en sånn melding sånn at jeg fikk gprs innstilingene, ingen ting mer har jeg gjort. noen som vet hva som er galt. Kan jeg wappe med kontantkort? Lenke til kommentar
henrikgr Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Du kan wappe men ikke med gprs.Ikke med netcom enda hvertfall.Du må få et WAP oppsett og ikke GPRS oppsett... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Du må registrere deg, hvertfall de som har youngtalk, de må registrere seg for å få bruke gårs... Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Jeg har YoungTALK og har ikke noen problemer med GPRS.. Bestillte bare instillinger fra www.netcom.no og da funka det med en gang... Hvor har du bestillt instillinger fra... Kanskje netcom opner abb.for gprs når du bestiller fra dem?! Lenke til kommentar
a85 Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Netcom åpnet for Wap via GPRS for Kontantkunder 1.mars! Lenke til kommentar
Tele-Harry Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Selfølgelig kan du wappe med kontantkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå