steingrim Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Jeg har vært på ferie i en uke og Get-boksen min tok ikke opp Lost slik den fikk beskjed om. Var det Lost på TvNorge denne uka? I så fall hvilken episode ble vist? Edit: Med "denne uka" mener jeg onsdag 21. mai. Endret 25. mai 2008 av steingrim Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Denne uka viste tvnorge episode episode 12, "There's No Place Like Home (1)". Førstkommende onsdag blir det ingen episode, siden også USA har pause. Onsdag 4. juni viser de sesongavslutningen. Lenke til kommentar
steingrim Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2008 Ok, da må jeg ty til andre midler for å få sett den episoden Merkelig at Get-boksen ikke tok den opp. Den tok opp alt annet og jeg har plenty med ledig plass. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 er det neste uke det er dobbel episode og sesongavslutning? Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Så det er derfor de (TV Norge) sender 51st state? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Ja. Konsekvensene av å ligge bare én uke bak USA, er at når de tar pause der borte så må TvNorge gjøre det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå