lasse_hansen87 Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Hei på dere.. Sitter her med bredbånd fra NextGentel, har fått modem Netopia 3351, og har D-Link 524 router.. Har trådløst tilkobling til min PlayStation 3, men har problemer med å få det til å funke, er det noen instillinger eller noe jeg bør foreta? Bør jeg heller legge en nettverkskabel fra routeren til PS3èn Endret 25. mai 2008 av lasse958 Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 "problemer med å få det til å funke" er veldig lite beskrivende. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2008 Altså, PS3èn bruker veldig lang tid til å logge på PlayStation Network.. Og den faller ut av nettet og sånn stadig.. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Altså, PS3èn bruker veldig lang tid til å logge på PlayStation Network.. Og den faller ut av nettet og sånn stadig.. Det vriker mest som om du har dårlig signal. Jeg er ikke kjent med routeren din, men du kan vel eventuelt sjekke at antenner og sånt ser greit ut eller undersøke om du kan booste signalet med firmware. Det enkleste og mest stabile er vel likevel å bruke en kabel. Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Har samme nett og router, har problemer med å spille online i GTA. 99% av gangene jeg prøver å koble til får jeg opp "this game no longer exsists" og "failed to connect to game" eller noe lignende. Har vært inne på router å åpnet opp for xbox men ser ikke helt ut til å ha funket. noen tips? Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2008 Hmm, da er vi to med de samme problemene.. Du "sjokoladekake" når du får opp meling som du nevner, så skal du jo trykke X for continue, pleier playstation din å henge seg da, og når du trykker på PS knappen så piper den to ganger og restarter hele maksinen?? Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Glemte å legge til at jeg spiller på Xbox360 og ikke PS3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå