Danielen Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Jeg tenkte jeg skulle formatere min HP laptop. Men når jeg trykker på formater så kan jeg ikke gjøre det fordi det er en system partisjon som er i bruk. Så den vil at jeg skal bruke vista CD-en å boote opp med. Men som alle nye laptoper man kjøper følger det ikke med OS cd. Så er det mulig å formatere sytem partisjonen og få installert vista igjen via den recovery partisjonen hp har. Eller må jeg få tak i en vista cd? Lenke til kommentar
elo_ Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Når du kjører recovery-prosessen så vil c: partisjonen bli formatert og alle programmer og drivere vil bli installert på nytt slik at PC-en stilles tilbake slik den var da den var ny. Du trenger ingen installsjons-cd'er til dette. På HP-maskiner mener jeg det er F11 du må trykke på når maskinen starter for å starte recovery-prosessen. Husk å ta backup av alle filer du vil ta vare på før du begynner... Endret 25. mai 2008 av elo_ Lenke til kommentar
Danielen Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2008 ok takk.. bare legger de over på andre partisjonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå