alexas0204 Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Planlegger å kjøpe denne PC-en her Men lurer på om jeg må ha 62 bit Vista for å utnytte 4GB ram fullt ut, er det bare "wasted" money hvis jeg kjøper 4GB minne med 32 bit Vista? Et spørsmål til; hvor får jeg tak i 64-bit vista, for alle vista pakkene jeg har sett kommer med 32 bit og ikke 64 bit. Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
HauksA Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Hvis du uansett får med 32bit, kan du jo ha to partisjoner, en med 32 og en med 64, det jeg skal gjøre når jeg kjøper meg ny pc Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Når du førsk kjøper Vista bør du kjøpe 64-bit. Jeg har enda ikke hatt problemer med det, og koser meg for tiden med DETTE spillet. Fremtiden er 64-bit, så hvorfor ikke kjøpe det med en gang? Lenke til kommentar
Tinkerer Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Kjøp 64-Bit, da har du muligheten til å sette inn mer minne etterhvert om behovet skulle melde seg. I tillegg vil du kunne oppgradere til et skjermkort med 1GB eller mer minne i fremtiden uten å miste arbeidsminne (32-bit støtter bare 4GB minne, det vil si at det totale minnet til alle komponentene i maskina di ikke kan overstige 4GB). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå