Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva syns dere jenter om gutter med litt mer hår på kroppen enn gjennomsnittet?

Gjest ersom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Meninger er som rævhøl, alle har ett.

Allikevel er det stort sett slik at folk (jentene) her ønsker at menn ikke har altfor mye hår, men litt ubarbert.

Smaken er som baken, og analt er ikke galt

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...
Gjest Slettet-lQle7N2M

Har nok litt mer en normal hårvekst på kroppen. Er en ting å trinne skogen litt enkelte steder, men om en jente er kun ute etter totalt hårløse typer får hun finne seg en 12-åring.

Man er ikke mann uten et "luve-rugg" på brøste.

Endret av Slettet-lQle7N2M
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jo mindre hår på jenter (utenom hode) jo bedre, men det er jo ikke sånn at verken hår under armene, eller litt hår nedentil utelukker seksuelle aktiviteter. Men jeg vet av erfaring at jeg tenner med på jenter med minimalt med hår, enn jenter med mye hår og for å være helt ærlig så er ikke oralsex noe jeg ser frem til om det er mye hår tilstede.

Selv barberer jeg meg nedentil da jeg liker at det er lite hår der, og kjæresten er av samme oppfatning så da er jo egentlig den saken biff. Selv misliker jeg at jeg har mye hår i rompa, men det er for upraktisk å fjerne og jeg vet at det ville vært helt utholdelig de første gangene uansett så det lar jeg være.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har langt hår på hodet, godt synlig hår på brystet, mage, ræv, lår og legger. Og oppå føttene. Jeg gidder ikke å barbere eller stusse hår som ikke er på hodet (bortsett fra nedentil...), for jeg synes det egentlig er utrolig gay. Menn får da for svarte være menn!

Jeg er forresten 18

Det er utrolig gay å ha masse hår og, kommer helt an på hvilket gaymiljø det er snakk om.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Point, tror det Arinodin egentlig ville frem til er at det er utrolig femi. Det er lett å forveksle homo med femi, man tenker ikke så ofte på bamsene, bare fjollene. Det er de som passer stereotypen best.

Morsomt nok blogget jeg om dette i går, etter å ha latt meg inspirere av min søsters blogginnlegg om akkurat det samme, og alle de 12-15 år gamle jentene som svarte på bloggen hennes om at de finner hår kvalmt og shaver alt og krever at gutten gjør det samme.

Blir litt feil når så små jenter prater om det imho, men okay.

Lenke til kommentar

Jeg er hannkjønn og mener:

- At hannkjønn burde ha hår på kroppen, men holde det på en viss lengde og mengde. Underlivet burde stelles slik at man ikke gjemmer bort sakene. (Er selv polert når det er kosing på gang)

- At hunnkjønn burde være glattbarbert under armene og i underlivet. Det verste jeg vet er hårete kvinnfolk. Kvinner med bart kan ikke akkurat barbere seg, så jeg liker å forestille meg at de er ikke eksisterende. Ellers er det jo veldig greit om hunnkjønn holder styring på øyebryn og slike "obvious" saker.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Det at det har blitt meningen at menn skal glatt polere seg på alt fra bryst til ben er helt blåst. Spesielt leggene, menn som glatt barberer seg der er ikke menn mener nå jeg.

Det er selvfølgelig enkelte ting jeg forstår som å stusse/fjerne hvis man har en heldekt rygg eller brystkasse og nedentil selvfølgelig men utover det så blir det feil.

Selv er jeg en varulv, men kun enkelte steder, lår, legger, rumpe og føtter er det tilfelle, litt på brystet og magen en del på armene men fint lite på ryggen eller skuldre. Skjeggveksten er også varulv kaliber, jeg har nesten skjegg groende i øyekroken og under øyet. Det merkelige er at alt vokser med en merkelig symmetri og ser mer ut som pels enn huleboer hår....Kanskje jeg ikke skal gå ut neste gang det er fullmåne...

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...