Pixl. Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Min mening: ikke bra i det hele tatt! . . . men det er bare slik jeg føler,, forskjellig fra pers til pers .. Lenke til kommentar
Eryk Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Enig med han over, for mye hår er litt gorilla. Nå er ikke jeg jente da. I så henseende er rødt hår kjekt, det er helt pokkerivold-lyst. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg syns ikke noe særlig om det, beklager. Liker ikke tanken på å få det mot min egen kropp osv. Men, akkurat som jeg ikke liker det så finnes det sikkert jenter som ikke bryr seg om det Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Meninger er som rævhøl, alle har ett. Allikevel er det stort sett slik at folk (jentene) her ønsker at menn ikke har altfor mye hår, men litt ubarbert. Smaken er som baken, og analt er ikke galt Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Dere er er ikke menn før det lugger i ræva når man driter 6 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Bare fordi den har blitt dratt opp igjen og jeg ser jeg svarte rett over her: Jeg har forandret mening siden 2008 (vokst opp litt, kanskje!), og syns det er ganske kjekt med kroppshår på menn Spesielt på brystet gjør det ingenting med litt hår 3 Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 jeg ser nesten ut som en varulv med alt håret mitt og det er sant så jeg tuller ikke Hva synes dere om det? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Synes ikke det er fint å se ut som en varulv, nei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Har nok litt mer en normal hårvekst på kroppen. Er en ting å trinne skogen litt enkelte steder, men om en jente er kun ute etter totalt hårløse typer får hun finne seg en 12-åring. Man er ikke mann uten et "luve-rugg" på brøste. Endret 23. november 2011 av Slettet-lQle7N2M Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Jo mindre hår på jenter (utenom hode) jo bedre, men det er jo ikke sånn at verken hår under armene, eller litt hår nedentil utelukker seksuelle aktiviteter. Men jeg vet av erfaring at jeg tenner med på jenter med minimalt med hår, enn jenter med mye hår og for å være helt ærlig så er ikke oralsex noe jeg ser frem til om det er mye hår tilstede. Selv barberer jeg meg nedentil da jeg liker at det er lite hår der, og kjæresten er av samme oppfatning så da er jo egentlig den saken biff. Selv misliker jeg at jeg har mye hår i rompa, men det er for upraktisk å fjerne og jeg vet at det ville vært helt utholdelig de første gangene uansett så det lar jeg være. 1 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Jeg har langt hår på hodet, godt synlig hår på brystet, mage, ræv, lår og legger. Og oppå føttene. Jeg gidder ikke å barbere eller stusse hår som ikke er på hodet (bortsett fra nedentil...), for jeg synes det egentlig er utrolig gay. Menn får da for svarte være menn! Jeg er forresten 18 Det er utrolig gay å ha masse hår og, kommer helt an på hvilket gaymiljø det er snakk om. Endret 6. desember 2011 av Gormers Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Point, tror det Arinodin egentlig ville frem til er at det er utrolig femi. Det er lett å forveksle homo med femi, man tenker ikke så ofte på bamsene, bare fjollene. Det er de som passer stereotypen best. Morsomt nok blogget jeg om dette i går, etter å ha latt meg inspirere av min søsters blogginnlegg om akkurat det samme, og alle de 12-15 år gamle jentene som svarte på bloggen hennes om at de finner hår kvalmt og shaver alt og krever at gutten gjør det samme. Blir litt feil når så små jenter prater om det imho, men okay. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Jeg har bare ETT spørsmål: Hva skjedde? Når kommer moten med babyrumpe-kropp til å gå over igjen og returnere til naturlig tilstand? Menn har hår på kroppen. Det er naturlig. Kvinner har hår på kroppen. Det er også naturlig. Det er ikke feminint å barbere seg, det er mote. 2 Lenke til kommentar
Hank Moody Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Jeg elsker å ha mye hår å kose med etter at vi har delt et romantisk øyeblikk Lenke til kommentar
Virke Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Jeg er hannkjønn og mener: - At hannkjønn burde ha hår på kroppen, men holde det på en viss lengde og mengde. Underlivet burde stelles slik at man ikke gjemmer bort sakene. (Er selv polert når det er kosing på gang) - At hunnkjønn burde være glattbarbert under armene og i underlivet. Det verste jeg vet er hårete kvinnfolk. Kvinner med bart kan ikke akkurat barbere seg, så jeg liker å forestille meg at de er ikke eksisterende. Ellers er det jo veldig greit om hunnkjønn holder styring på øyebryn og slike "obvious" saker. Lenke til kommentar
Kriss-O Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Det at det har blitt meningen at menn skal glatt polere seg på alt fra bryst til ben er helt blåst. Spesielt leggene, menn som glatt barberer seg der er ikke menn mener nå jeg. Det er selvfølgelig enkelte ting jeg forstår som å stusse/fjerne hvis man har en heldekt rygg eller brystkasse og nedentil selvfølgelig men utover det så blir det feil. Selv er jeg en varulv, men kun enkelte steder, lår, legger, rumpe og føtter er det tilfelle, litt på brystet og magen en del på armene men fint lite på ryggen eller skuldre. Skjeggveksten er også varulv kaliber, jeg har nesten skjegg groende i øyekroken og under øyet. Det merkelige er at alt vokser med en merkelig symmetri og ser mer ut som pels enn huleboer hår....Kanskje jeg ikke skal gå ut neste gang det er fullmåne... 1 Lenke til kommentar
adinax Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Jege r jente og hår på ryggen er mega turn-off... hår på brystet kan være sexy, om brystkassa holder mål. Når jeg tenker meg om, bør resten av kroppen helst være glattbarbert. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Vel, hår på ryggen må være det desidert vanskeligste å fjerne ved barbering, så det får bare bli der det er. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Vel, hår på ryggen må være det desidert vanskeligste å fjerne ved barbering, så det får bare bli der det er. http://www.made4men.dk/easy-raze-barber-dig-pa-ryggen.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg