Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva syns dere jenter om gutter med litt mer hår på kroppen enn gjennomsnittet?

Gjest ersom

Anbefalte innlegg

"æ vilj ha dæ me hud å hår, æ vilj ha dæ dær du står!"

Synes at vi gutta bør få lov til å ha kroppshår uten å bli sammenlignet med Chuck Norris eller P.I. Magnum jeg.

haha, kva er gale med Chuck Norris ? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel den jenta som synes hår er fyfy.. Spess i ansikt, bryst/rygg/mave/rumpe og nedentil.. Er turn-off.. Eller..masse hår generelt er ikke noe jeg finner attraktivt.. Da er jo voksing greia :p

Lenke til kommentar

Jeg har langt hår på hodet, godt synlig hår på brystet, mage, ræv, lår og legger. Og oppå føttene. Jeg gidder ikke å barbere eller stusse hår som ikke er på hodet (bortsett fra nedentil...), for jeg synes det egentlig er utrolig gay. Menn får da for svarte være menn!

Jeg er forresten 18

• Liker 1
Lenke til kommentar

Bare for å hoppe inn her litt, hvordan skal man klare å barbere ryggen sin uansett?

Jeg klarer det ikke uten å kutte meg skremmende mye, dog, jeg klarer fint å kutte meg med maskin når jeg barberer meg i ansiktet også, så ...

Maven min er kjedelig hårete, orker sjelden barbere meg noe særlig heller og voksing gjør for vondt til at det er verdt det.

Lenke til kommentar
for jeg synes det egentlig er utrolig gay. Menn får da for svarte være menn!

Er langt fra "gay" som du sier.. Tenk hvor deilig det hadde vært om jenter og skulle hatt den holdningen. Ikke barbert verken legger, under armer eller nedentil.. Skikkelig snasent hva? Det å være mann handler ikke om å være mest hårete.. Om du tror det må jeg neste bare si, sorry å skuffe deg.

Bare for å hoppe inn her litt, hvordan skal man klare å barbere ryggen sin uansett?

Maven min er kjedelig hårete, orker sjelden barbere meg noe særlig heller og voksing gjør for vondt til at det er verdt det.

Å barbere er egentlig ikke særlig gunstig, det vokser jo like fort ut igjen og vil jo stikke, vil anbefale deg å prøve voksing en gang til, finnes mange typer. ELLER hårfjerningskrem. Er mange som bruker det og det funker kjempe bra, lurt å sjekke om du ikke reagerer på det først da :) Samme gjelder maven, kan brukes der. Vet mange kiser som har valgt å bruke hårfjerningsmiddel nedentil slik at de skal unngå nuppene o.l. Og får du små lange hår igjen er det no problem å dra høvelen over. Problem solved :)

Endret av araa
Lenke til kommentar

Men voksing er smertefullt. Alt for smertefullt! :p Jeg har voksa magen min frivillig før. Det var ikke like ubehagelig som å bli vekt av at noen vokser leggene dine 2 timer etter at du sovna og du er kraftig bakfull og får ikke sove igjen, men ille nok!

Men får prøve hårfjerningskrem da, vel, prøve å finne en jeg har råd til :p

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Er 14 og har hår oppå føttene :/ Hva kan jeg gjøre med det? Synes det er ekstemt stygt! Har også masse hår på låra som plager meg :/ noen råd? :)

Lenke til kommentar
Ja, jeg vet at jeg reagerer allergisk på Veet. Finnes det noe annet?

Er nok bare å google. Jeg reagerer selv på veet.

Mye bedre å bruke hårfjerningskrem/vokse så slipper man så fort småhår som ved barbering..

Og spess gutter som har en del mer hårvekst.

Er ganske korny å være på strand med en kis som har masse småhår på maven stikkende ut,hihi..

Ellers er det alltids laserfjerning, må vel ha 2-3 behandlinger.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_gjest_*

Hva syns dere om at syklister shaver leggene? Jeg personlig synes det ser veldig bra ut siden de er så muskuløse og brune i tillegg :D

Lenke til kommentar
Hva syns dere om at syklister shaver leggene? Jeg personlig synes det ser veldig bra ut siden de er så muskuløse og brune i tillegg :D

Tommelen ekstremt langt ned fra meg.

Tommelen veldig opp fra meg. Alså kiser skal ha hår på hodet, øyenbryn,vipper.. ellers kunne de ha vært hårløse <3 mmm

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...