Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva syns dere jenter om gutter med litt mer hår på kroppen enn gjennomsnittet?


Gjest ersom

Anbefalte innlegg

Har masse hår på kroppen, men har aldri latt det plage meg. Tror det går mye på hver enkelts innstilling, for jeg har aldri fått klager fra damer pga av kroppshår. Noen liker det, noen liker det ikke, men ser forhåpentligvis personen i helhet. Det jeg mener er at om du liker deg selv, men har kroppshår, vil dette være mer tiltrekkende enn en "glættis" uten selvrespekt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sykt mye hår selv på kroppen, kan barbere meg klokken 12 en morgen og være utvokst igjen til middags tid.

Merker det kommer endel på skuldrene (lyse små) og ryggen, så skal være å se om disse blir svarte eller noe. Da tar eg de med laser :p er ikke noe med selvbilde eller noe, er bare det at eg e for lat til å barbere annet enn fjeset.

Lenke til kommentar

Selv har jeg vel ganske kraftig og mørk hårvekst overalt utenom ryggen. Det er ikke så mye at det ser helt ekstremt ut eller noe, men det er helt klar over gjennomsnittet. Barberer meg bare litt nedentil og litt i ansiktet.

 

Har ikke hatt noen problemer med damer av den grunn dog. Jeg tror det er ca 50/50 av om jenter liker mye eller lite hår.

 

Og det skader jo ikke å se litt mannemann ut :p

Lenke til kommentar

Jeg har en del hår, sånn overalt :p Det eneste som plager meg, er alt håret på stumpen. Prøvde å barbere det en gang for et par år siden, trust me, det gjør jeg ikke igjen! Synes det er litt digg å få en del hår rundt veiviseren, og på brystet, som andre har sagt tidligere, man føler seg litt mer mann da!

 

Bare så lenge det ikke blir slik som Trond Nymark!

post-118669-1211966378_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Gjest
Personlig syns jeg det bare er fint at gutter har litt hår på kroppen. Det er litt barskt og mandig.

 

litt haar er greit. Men ikke for mye, det er turn off for meg!! En liten stripe ned langs magen, og litt haar paa brystet er ok. Er det store mengder haar paa brystet, samt haar paa ryggen, ja det er fullstendig nedtur for meg. Synest mannfolk slik de ser ut i reklamer ser aller lekrest ut, der ser de haarfrie og flotte ut. Men smaken er som baken.

Lenke til kommentar
Personlig syns jeg det bare er fint at gutter har litt hår på kroppen. Det er litt barskt og mandig.

 

litt haar er greit. Men ikke for mye, det er turn off for meg!! En liten stripe ned langs magen, og litt haar paa brystet er ok. Er det store mengder haar paa brystet, samt haar paa ryggen, ja det er fullstendig nedtur for meg. Synest mannfolk slik de ser ut i reklamer ser aller lekrest ut, der ser de haarfrie og flotte ut. Men smaken er som baken.

Ja, og min bak er full av hår.

 

Jeg skal ærlig innrømme at jeg irriterte meg over det tidligere, men nå, driter jeg strengt talt i det. Eneste som irriterer er at man får "dongelibær". haha,

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Jeg er jente, og mener menn skal ha litt hår. Ser mye bedre ut med litt hår enn uten, så lenge man ikke ser ut som en gorilla da. Syns i alle fall ikke menn skal barbere seg på ryggen, brystet, legger osv., blir litt for feminint...

Lenke til kommentar
Personlig syns jeg det bare er fint at gutter har litt hår på kroppen. Det er litt barskt og mandig.

 

litt haar er greit. Men ikke for mye, det er turn off for meg!! En liten stripe ned langs magen, og litt haar paa brystet er ok. Er det store mengder haar paa brystet, samt haar paa ryggen, ja det er fullstendig nedtur for meg. Synest mannfolk slik de ser ut i reklamer ser aller lekrest ut, der ser de haarfrie og flotte ut. Men smaken er som baken.

Ja, og min bak er full av hår.

 

Jeg skal ærlig innrømme at jeg irriterte meg over det tidligere, men nå, driter jeg strengt talt i det. Eneste som irriterer er at man får "dongelibær". haha,

http://youtube.com/watch?v=W0foRBvhQM0

Lenke til kommentar

Etter jeg fikk min Phillips Bodygroom (body på menyen nederst) tar det meg noen ekstra minutter i dusjen på fredag til å holde hårene under kontroll. Har blek hud og LANGE mørke hår på legger, lår og groin/rompa. Følte alltid at hårene mine på leggene var malplaserte og gav litt for mye oppmerksomhet ifra seg. Dette ble lagt merke til, noe som gjorde at jeg følte meg lite delikat med shorts på.

 

Jeg shaver faktisk leggene når jeg føler for det, men lar det som regel vokse ganske langt ut igjen. Fremdeles er håret mørkt, men lengden gjør at "volumet" ikke blir på nært det samme.

 

Bruker forresten bodygroomen under armene i "trim-modus" også, den funker generelt bra til å temme alle kroppens jungler under hodet.

Lenke til kommentar
Skal ærlig innrømme at jeg ikke synes Tarzan-bryst er så veldig pent, men litt gjør ikke noe. :)
Skriver meg under den!

 

Ansiktet er det eneste jeg mener må være HELT fritt for hår, ellers er barbering av hele kroppen temmelig uattraktivt på pjokker i mine øyne. Jeg liker en mellomting, jeg. Ikke skikkelig buskas, men ikke helt glatt all over, heller. Å trimme seg rundt junior (særdeles ufresht å ha hår i maten) er ok, men legghår derimot - det er noe alle gutter må ha. Hvis ikke ser det bare helt merksnodig ut.

Lenke til kommentar

jeg er ei jente og jeg ville nokk ikke ha likt at typen min hadde mye hår overalt (og det har han takk gud ikke), men det er selfølgelig ikke alle janter som tenker sånn, så du får finne deg ei som liker eller ikke har noe imot litt extra hår. Ovenfor gutter skal du ikke være flau, siden de vet at å få en del hår på kroppen er helt normalt, og hvis det ikke finnes noen homofile i den klasse, så kommer de nokk ikke til å studere deg så nøye.

Lenke til kommentar

Jeg hadde en hårete kjæreste da jeg var på din alder, og hadde absolutt ikke noe imot det. Gutter bør heller være naturlig hårete enn å tukle med hårveksten sin, synes nå jeg.

 

Men som du ser, er smaken delt. Det er vel best å finne noen som liker en slik man er, da er det lettere å like seg selv også!

Lenke til kommentar
Samme problem som meg, jeg driter egentlig i hvor hårete leggene min er, men de hårete lårene mine plager meg mye. Noen som vet om en bra måte å trimme hårene på lårene på? Uten å barbere.

 

Kommer selvfølgelig an på lengden, men i ekstreme tilfeller kan ljå være en løsning.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...