Beyma Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 De selger masse forskjellige Nike shox sko til 60 dollar, noe som koster fra 1500 og oppover her i landet.. Er den siden trygg tror dere? Virker for godt til å være sant.. Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 De har ikke engang lagd egen mailadresse (bruker hotmail), så det er kanskje litt mistenkelig? Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 about us siden er blank, mens denne siden: http://nike-shox.net/HelpCenterID157.aspx er tydelig oversatt fra kekechinese til engrish. my 2 cents Lenke til kommentar
Revox Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Kjenner mange som har bestillt derfra, inkludert meg selv. Fungerer meget godt. Man får tracking nr via EMS i china som fungerer bra. Og det verste av alt er at det tar ca en uke +/- til en kar står på døra di med pakken. Det er også fraktfritt. Har tilgode å høre noe negativt om den siden så jeg annbefaler det på det sterkeste. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Men til informasjon! Skoene er replika, dog de er veldig godt laget. Og man bør bestille en størrelse større enn man normalt bruker her hjemme! Jeg bestillte str 43 mens jeg bruker 42 på nesten alt annet, og de passet akkurat. Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Gammel tråd, men vil advare mot denne siden. Samboer handlet derfra for 2 uker siden, ikke hørt et pip fra de. Ikke fått sporings nr eller noe sånt. Svarer ikke på mail heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå