Gå til innhold

Hvilken klasse spiller du som i AoC?

Velg ett av alternativene.  

588 stemmer

1. 1. Spiller du som flere klasser, velg den du spiller mest som.

• Assassin
      51
    • Barbarian
      68
    • Bear Shaman
      50
    • Conqueror
      63
    • Dark Templar
      48
    • Demonologist
      36
    • Guardian
      59
    • Herald of Xotli
      51
    • Necromancer
      21
    • Priest of Mitra
      51
    • Ranger
      55
    • Tempest of Set
      35

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har 52 Guardian og må virkelig si jeg liker klassen mer og mer. Du føler deg veldig nødvendig i grupper, spesielt hvis du kjører en Juggernaut-build, ergo ren tank build med sverd og skjold. Du tåler evig mye og gjør etter hvert veldig respektabel skade. Jeg og en annen Guardian i guildet mitt har pløyd gjennom oppdrag i hele dag og gått fra 48 til 52 på veldig kort tid. Da tok vi dog bare quests hvor laveste mob var 54 og de fleste 58. Gikk som en drøm.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Har rerollet en Priest of Mitra, og liker klassen mye bedre enn Dark Templar. Akkurat nå er jeg level 45, og PoM anbefales for de som ikke har greid å finne en klasse som er gøy å spille.

Uenig, PoM er bare buttonsmashing konstant, og kun de samme healsene/spellsene hele tiden samt at det er aaaaaaltfor lett til at det i det hele tatt blir noe morro.

Lenke til kommentar

Jeg liker i alle fall Priest of Mitra mye bedre enn Dark Templar. Har ikke testet ut noen av de andre klassene, bortsett fra en kamerats Demonologist og Barbarian.

Men andre klasser bruker vel ikke så veldig mange flere forskjellige spells/heals/combos? Når jeg grinder med min PoM bruker jeg til vanlig fem forskjellige spells, samt to forskjellige heals ...

Er enig at det kan bli litt for lett å spille til tider, men blir veldig utfordrene etter hvert hvis du prøver deg på AoE grinding/queste ved å bruke AoE. Pulle groups på 6-7 mobs osv.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Well, jeg liker min Herald of Xotli så langt...

litt lite stamina på gear siden jeg er Avatar build, så jeg har noen biter med assassin stuff som gir en del stamina...

Mana er egentlig ikke et problem, men etter å kaste en curse som gjør mer fire dmg, en demon forlengelse buff og så kaster demonformen så har du rimelig lite igjen å gjøre om til stamina etterpå :(

lvl 46 og 2k mana er ikke nok.. QQ

Lenke til kommentar

Guardian er fett. Tåler alt, og gjør brukbart med skade, spesielt med stacked counterstrike. 3 comboer, så er det nesten bare å lene seg tilbake, og se at fienden dør. :) Men skulle ønske at goad og goad mob ikke hadde så lang cooldown.

Spiller også en barbarian, sånn bare for moro skyld. Noen fete combo's og fatalities der ja.

Pantera

Lenke til kommentar
Guardian er fett. Tåler alt, og gjør brukbart med skade, spesielt med stacked counterstrike. 3 comboer, så er det nesten bare å lene seg tilbake, og se at fienden dør. :) Men skulle ønske at goad og goad mob ikke hadde så lang cooldown.

Spiller også en barbarian, sånn bare for moro skyld. Noen fete combo's og fatalities der ja.

Pantera

Nå skal det dog sies at CS stacking fikk en liten nerf for en liten stund siden :thumbdown: Men guardian er en flott klasse, trenger kanskje en buff når det kommer til visse raids nå som invulnerability gems ikke gjør så veldig mye, dessverre.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
Hvilke classer kan regnes som ''underdogs''?

Dark Templar er gimp i de fleste sine hender. Det er dog noen utrolig flinke spillere som spiller klassen godt, men det er unntaket. Dark Templar er strengt tatt kun en tank i heavy armor.

Nå er det jo forskjell på PvP og PvE. Assassin og barbarian er ikke akkurat klasser som er foretrukket i raids. HoX og necro har bedre AoE, bedre minion killing og generelt bedre dps som gjør de mer attraktive. I PvP må jeg si en som spiller assassin med skills er ufattelig vanskelig å ta ned, samme gjelder barbarian. Ranger er også en forholdsvis unødvendig klasse i raids. Jeg som tank i guildet har ofte samme dps som rangerne i raids. De bidrar lite med buffs som også gjør de mindre attraktive. De glimrer dog i PvP med sin CC og range dps.

Necromancer er for øyeblikket den absolutt "beste" klassen i både PvP og PvE, men som barbarian som alt trives jeg med å være den eneste klassen som kan ta ned en god necro på grunn av mye anti cc. Jeg har liten sjangs mot guards og BS. Det er egentlig fin balanse i spillet for øyeblikket, bortsett fra DT som alltid har vært, og alltid vil være ufattelig gimp.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...
Gjest Slettet+56132
Hvordan ligger bear shaman for tiden ? bra å vær i pvp pve og raid ? hva er rollen derres ? og hvordan takler de vis 2 playere komme mot en bearshaman ?

Bear Shaman er fantastiske etter level 25/30 da man får de fleste healing og comboene sine. BS er for øyeblikket utrolig etterlyste i PvE/raids da de fungerer perfekt som tankhealer og kan i teorien specces til å bli den beste healeren av alle priestene, dog er det svært få som gjør det da det krever ganske så mye med tanke på at BS er utrolig mye micromanagment og mye man skal tenke på samtidig.

I PvP er BS også fantastiske. Jeg på min PoM i level 44 og en kamerat på en barb i level, tja, 38, ble skammelig eid av en BS iløpet av ti sekunder. Han så og si twoshottet meg og KB barben og eide han også. Var helt latterlig. Og jeg antar at det er slik hele veien opp til level 80 :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...