Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Etter att min tid som russ er over nå. Sitter jeg igjen med ett så og si ferdig system for russ.

Det jeg lurer på er om det er interesse for dere som skal være russ til neste år om dere ville hatt ett lignenes oppsett?

Du kan sjekke det ut på http://bearhug.is-a-geek.com/russ/

Det ligger også en svart template ute. Bare for å vise att det er mulig å endre layout på det.

Kom også med kommentarer til forbedringer og annet som mangler..

Mvh

Birger

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden har blitt brukt som russetid dette året av blå russ.. Og altså, er lett å endre layout til noe som passer andre russ...

Det er helst selve systemet som jeg tilbyr andre, layout må de nok skaffe selv ettersom jeg ikke er noen designer men programmerer... :)

Lenke til kommentar
Er ikke dette et helt vanlig CMS-system a la WordPress, eller har det funksjoner spesielt egnet for russesider? :)

Tja, det kommer vel litt an på hvordan øyet ser da.

Hehe. Vi var veldig fornøyd med systemet som en russeside.

Selvfølgelig så er det mulig å bruke noe annet CMS system...

Dette inneholder ting som styrenyheter (egentlig bare nyhetskanal hvor kun styremedlemmer kan rediger/skrive nyheter).

Så har vi russeknuteliste hvor russeknutene er lagt inn i en database, det kunne selvsagt blitt skrevet på en annen måte også att det bare var en underside i ett CMS system.

Så har vi en svarteliste som dog mangler GUI til enda, men som jeg ikke gidder å gjøre noe med hvis ingen melder interesse for å ville ha dette til neste år som russe side.

Lenke til kommentar
Enig med de fleste her.... ingenting der oppleves som en russeside, just another blog for min del. du må nok theme den en goooood del

Jaja, men så har du kanskje ikke lest att jeg ikke er noen designer og att folk kan bidra selv med layout ettersom systemet lett kan flettes inn i hvilken som helst layout...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...