richardhal Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Hei har kjøpt meg en sb600 til min d40x, lurte på hvordan dere pleier og frakte med dere en slik stor blitz pleier, pleier dere og ha den på hele tiden eller bare da dere skal bruke den.? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Jeg har en D40 med SB-400. Blitsen oppbevarer jeg i sin egen liten veske, i ytterlomma på kameravesken. Fester blitsen kun får jeg bruker den. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Har også D40 og skramler rundt med en gammel åttitallsgreie som er omtrent like stor som SB-600, kanskje litt mindre. Jeg har den i et eget rom i kameraveska og monterer den bare når jeg bruker den. Endret 25. mai 2008 av C₈H₁₀N₄O₂ Lenke til kommentar
richardhal Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2008 akkurat, takk for svarene ------ Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Ikke la den sitte på hele tiden - det er fort gjort å 'brekke' den hvis du har den liggende i en kameraveske eller lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå