Gå til innhold

kjøling og sånt


Spirre

Anbefalte innlegg

leste akkurat en goop (kjølepasta) guide og ble ganske så mye mer opplyst enn det jeg var...

 

fram til tordag hadde jeg en kjøler på xp min som kjøla ca 60 grader på cpu core med medium utnyttelse av dataen( litt idle og litt spill osv)

 

så fikk jeg endelig rota meg til å bytte den ut med den nye NQ silent ice (se netconnection) vifta mi

 

så kikka jeg på cpu og så at det var lite coop der (sånn som sto ferdig på kjøleribba på den gamle vifta, så jeg tørka det vekk med litt papir og finger får å få vekk det værste...jaja uvitenhet er en stygg ting, men så skulle jo denne vifta være bra da og det er jo bare en xp1600+ tenkte jeg...så klinte jeg på et tynt lag på den nye kjøleribba med den pastaen som fulgte med og skrudde plastikken (datadelene) sammen igjen

 

en runde med 3dmark 01 se demoen så lå cpu på 63 grader (ca) i sandra 2002... :evil:

 

det er sikkert pga mitt heller dårlige arbeid. men burde den ikke kjøle litt bedre da?

 

og er det hvert å sku det fra hverandre igjen og få rensa alt skikkerlig og gjøre en bedre jobb? eller er vifta dårligere enn jeg trodde?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...