njaaa Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Jeg lurer på om jeg kanskje har fått bihulebetennelse. Onsdag forige uke begynte jeg å føle meg slapp og syk. Halsen var veldig vond. Fredag følte jeg meg passelig bra. Da jeg våknet lørdag hadde jeg en slags stikkende smerte bak øyet og i tinningen på en måte. i tillegg følte jeg meg tett i øret. Dette har kommet og gått litt siden igår. det bak øyet blir værre når jeg bøyer meg fram. kan dette være bihulebetennelse? jeg har kun vært snørret om morgenen. Endret 25. mai 2008 av njaaa Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Ja, det høres slik ut. Er du heldig går det over etter en uke, ellers kan det i verste fall gå opp til fem uker før det er borte. Husk å puss nesen, ikke trekk det inne da det blokkerer gangene og dermed gir bihulebetennelse. Du får antibiotika for dette også, så du kan jo ta deg en tur innom legen å få han til å se på deg. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Spør om Azitromax hos legen så skal du se at du blir bedre. Lenke til kommentar
njaaa Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 Så det går altså ann å ha bihulebetennelse uten at en er særlig snørrete? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg pleide å sprøyte saltvann i nesa og blåse. Etter det følte jeg meg alltid litt bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå