Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

VG1: Engelsk Eksamen (Våren 2008)


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg synes vi burde ha en egen tråd hvor vi kan diskutere og gi hverandre tips angående engelsk eksamen på VG1 på torsdag (29/05/2008).

 

-Hva burde man forberede seg til?

-Er det noe som er spesielt viktig?

-Har noen funnet ut noe om temaene vi får på eksamen :p ?

-Noe annet som kan være til hjelp under forberedelsene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du burde forberede deg med å kanskje lese en god del engelske tekster. Høre på musikk, se tv med eller helst uten engelsk tekst.

 

Du kan på på www.udir.no og se fjorårets eksamen og de som har vært årene tidligere. Der kan du forberede deg ut ifra det som var i fjor.

 

Annet som kan være til hjelp er å finne ut ALLE LOVLIGE hjelpemidler du kan ha med deg på eksamen. For noen ganger er det andre ting en det de opplyser om du har lov til å ta med deg.

 

Lykke til, hilsen fortvilt første klassing som skal opp i matte !

Lenke til kommentar

^Heldiggris.

 

 

*bump bump*

 

Hvor ble det av alle? Er det virkelig så få av dere som har kommet opp i Engelsk skriftlig, eller?

 

Vel, vel. I dag har vi forberedelsesdag, men vi får ikke forberedelsesheftesak (24t forberedelse) før i morgen klokka 9:00. Jeg blir gal! Er det bare de fra udir som vet hvordan vårens Engelsk eksamen ser ut torsdag 29. Mai?

 

Her sitter jeg og leser på tidligere eksamener, i tillegg til gamle Engelskprøver - mens det er type 18 grader ute. Kjekt, det.

Lenke til kommentar
Hei,

 

Jeg synes vi burde ha en egen tråd hvor vi kan diskutere og gi hverandre tips angående engelsk eksamen på VG1 på torsdag (29/05/2008).

 

-Hva burde man forberede seg til?

-Er det noe som er spesielt viktig?

-Har noen funnet ut noe om temaene vi får på eksamen :p ?

-Noe annet som kan være til hjelp under forberedelsene?

Hvorfor bruker du ikke denne tråden i stedet for å lage en ny, helt identisk?

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=956454

 

Denne tråden stenges.

 

Og foresten... en schizofren bruker har blitt utestengt... alle sammen :) og innleggene slettet.

Endret av Super8
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...