Gå til innhold

Ny, solid mobiltelfon..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nokia 5500, fantastisk holdbarhet.

Den har et rent design og tåler mer enn en trøkk.

Den har mange fancy greier, både skritteller og den leser opp hvem som ringer!

Mange vil være uenig med deg i det. Nokia 5500 tåler kanskje en "trøkk" eller to, men den tåler ikke vanlig slitasje. Den har vært ekstremt plaget med at tastaturmatten løsner etter en viss tid.

Slik jeg ser det har trådstarter tre alternativer:

1. Sonim XP1

2. Samsung M110

og ...

3. En hvilken som helst mobil som passer i en Otterbox e.l. vanntett og støtsikker beskyttelse ( http://www.legitreviews.com/images/reviews...rbox_1921_2.jpg )

Endret av Marasmus
Lenke til kommentar
Nokia 5500, fantastisk holdbarhet.

Den har et rent design og tåler mer enn en trøkk.

Den har mange fancy greier, både skritteller og den leser opp hvem som ringer!

Mange vil være uenig med deg i det. Nokia 5500 tåler kanskje en "trøkk" eller to, men den tåler ikke vanlig slitasje. Den har vært ekstremt plaget med at tastaturmatten løsner etter en viss tid.

Slik jeg ser det har trådstarter tre alternativer:

1. Sonim XP1

2. Samsung M110

og ...

3. En hvilken som helst mobil som passer i en Otterbox e.l. vanntett og støtsikker beskyttelse ( http://www.legitreviews.com/images/reviews...rbox_1921_2.jpg )

ah, det har jeg ikke hørt at noen har klaget på. Men det kan godt hende, og det er jo kjipt da. Samsung M110 er også en flott telefon skal jeg si meg enig i !

Lenke til kommentar

Det går bra det. Men jeg anbefaler å sjekke prisen i norske kroner først og sørg for at den ikke overstiger 200 kroner. Fant du en skjermbeskytter du ville ha? Hvis du fant pris på den så kan du bruke google til å finne ut prisen i norske kroner. Skriv følgende i søkeboksen:

Convert [antall dollar] [valutaforkortelse] to [valutaforkortelse] og trykk enter.

Eksempel:

Convert 499 usd to nok

Skjønte ikke hva du mente med nettverk men det kan du kanskje utdype?

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...