ZlummGlumm Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Morn! jeg er ei temmelig stor speller av cs... men det fryser hele pcen uten grunn hele tia, så da får jeg erte spelt. Jeg har fult innstalert hl OpFor cs osv , jeg har prøvd reinnstalering mange ganger... emn det hølper ikke. Noen råd ....PPPLLLLIIIIIISSSS!!!!! Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Ja, det er en kjent bug i Windows 3.1 Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2003 Kan det mekkes? Lenke til kommentar
nekroz Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Haha. Prøv å skifte drivere til skjermkort du. Kan hende du har en ustabilt skjermkort og. Prøv å skru av alle program i bakgrunnen og hvis det ikke virker, formaterer du maskina. Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 vel... jeg bruker samma drivere som alle andre for Gforce 2 og det har laderi vert noen problemer... helt till jeg uninstalerte og instalerte cs en gang for å bli kvitt noen søppel mods... så da begynte det, og å formatere er vel litt for extremt ... men takk uansett. Lenke til kommentar
W98user Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Du burde prøve følgende: 1. Ta backup av lagrede spill osv.. (Sierra Utilities sletter nemlig disse automatisk). Ligger under "Save" i Cstrike, gearbox og valve.. 2. Slett hele Half-life mappa, før du går videre.. 3. Åpne regedit og søk etter Half-Life, valve eller cstrike, og slett alle slike "nøkler". Ta kopi av Cs-Key hvis du finner den, skal ligge under Half-lifevalve, trolig under HKEY_LOCAL_MACHINE eller HKEY_DEFAULT_USER. 4. Installer Half-life inkludert alle mods du bruker (Opposing Force og/eller CounterStrike) på nytt. Kopier evt. inn alle lagrede spill igjen, og prøv på nytt.. Hvis ikke det virker, prøver du oppdatere driverne til skjermkortet eller oppgraderer versjonen av Half-Life eller CounterStrike.. Hvilket system bruker du forresten? :smile: Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 Jeg bruker win2000. Men må jeg ha alle savene.... de er egentlig erte så viktige.. Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 Endelig!! ei enkel litta reinstall av hele hl og saken vart mekka. Men takk for hølpa uansett Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 Ergh... jeg tok feil!! Cs klikker fortsatt, Det må nesten værra driverne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå