Gå til innhold

Cs fryser uten grunn

Anbefalte innlegg

Morn! jeg er ei temmelig stor speller av cs... men det fryser hele pcen uten grunn hele tia, så da får jeg erte spelt. Jeg har fult innstalert hl OpFor cs osv , jeg har prøvd reinnstalering mange ganger... emn det hølper ikke. Noen råd ....PPPLLLLIIIIIISSSS!!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vel... jeg bruker samma drivere som alle andre for Gforce 2 og det har laderi vert noen problemer... helt till jeg uninstalerte og instalerte cs en gang for å bli kvitt noen søppel mods... så da begynte det, og å formatere er vel litt for extremt ... men takk uansett.

Lenke til kommentar

Du burde prøve følgende:

1. Ta backup av lagrede spill osv.. (Sierra Utilities sletter nemlig disse automatisk). Ligger under "Save" i Cstrike, gearbox og valve..

2. Slett hele Half-life mappa, før du går videre..

3. Åpne regedit og søk etter Half-Life, valve eller cstrike, og slett alle slike "nøkler". Ta kopi av Cs-Key hvis du finner den, skal ligge under Half-lifevalve, trolig under HKEY_LOCAL_MACHINE eller HKEY_DEFAULT_USER.

4. Installer Half-life inkludert alle mods du bruker (Opposing Force og/eller CounterStrike) på nytt. Kopier evt. inn alle lagrede spill igjen, og prøv på nytt..

Hvis ikke det virker, prøver du oppdatere driverne til skjermkortet eller oppgraderer versjonen av Half-Life eller CounterStrike..

Hvilket system bruker du forresten?

:smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...